گزارش تمرین پرسپولیس ۱۴ آذر ۱۳۹۲

به گزارش افکارنیوز، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل ذوب آهن از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مدت ۴۰ دقیقه برگزار شد. در این تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دستگرمی پرفشار پرداختند.

* علی دایی در تمرین امروز برنامه‌های ویژه‌ای را برای مهاجمانش در نظر گرفته بود در این تمرین دایی که اطلاعات خط دفاعی ذوب آهن را آنالیز کرده بود به بازیکنانش انتقال داد و تمرینات ویژه‌ای را برای مهاجمان در نظر گرفته بود.

* محسن مسلمان هافبک جدید قرمزپوشان نیز که در نیم فصل اول در ذوب آهن بود اطلاعاتی از تیم سابق خود به بازیکنان پرسپولیس می‌داد که در نوع خود جالب بود.

* به دلیل بارش برف و لغزنده بودن زمین درفشی‌فر بازیکنان پرسپولیس ابتدا در چمن طبیعی تمرین کردند و پس از اینکه دیدند امکان دارد تمرین در آ‌ن چمن دچار مصدومیت بازیکنان شود به چمن مصنوعی رفتند و حدود نیمی از تمرین را در چمن مصنوعی دنبال کردند.

* علی دایی بارها اصرار داشت که بازیکنان با احتیاط تمرینات خود را دنبال کنند که دچار مصدومیت‌های ناخواسته نشوند.

* قرمزپوشان پس از تمرین امروز راهی هتل شدند.

* عملکرد یونس شاکری در تیم پدیده شاندیز که مشهدی‌ها با دو گل او رقیب خود را شکست دادند مورد ارزیابی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته بود. شاکری نیم فصل اول در پرسپولیس بود و به خواسته دایی به مدت نیم فصل به صورت قرضی به تیم پدیده شاندیز رفت.

* با توجه به همزمانی تمرین امروز استقلالی‌ها با بازی استقلال و سپاهان نیز قرمزپوشان نیم نگاهی به تلویزیون داخل رختکن و بازی زنده زردپوشان اصفهانی و استقلال داشتند.