حریفانی که مردم می‌خواهند

به گزارش افکارنیوز، مردم عملاً دوست دارند حریف تیم ملی کشورمان در جام جهانی برزیل، آرژانتین یا اسپانیا باشند زیرا به لحاظ فوتبالی می‌تواند برای کشورمان مؤثر واقع شود.

برخی مردم به سیدبندی اعتقادی ندارند و شرایط بوجود آمده را سخت می‌دانند.

گروهی نیز صعود بی دردسر را ملاک می‌دانند و هر گروه که راحت‌تر باشد را می‌پسندند. البته جام جهانی می‌تواند ویترینی برای شناساندن قدرت‌ها باشد.

بعضی‌ها باختن به قهرمان و نائب قهرمان جهان را ایراد نمی‌دانستند و هدف را در ارائه بازی خوب و آبرومندانه خلاصه می‌کردند.

برخی نیز اعلام کردند تجربه ثابت کرده هر چه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر حریفان قوی‌تری مصاف دهد راحت‌تر بازی می‌کند و تیم اسم و رسم دار را بر می‌گزیند.

کارشناسان نیز اعتقاد دارند ۲ هدف موردنظر است یکی اینکه اگر قرار است صعود نکنیم و فقط ۳ بازی را انجام دهیم پس بهتر است با تیم‌های قوی مثل آرژانتین، برزیل و اسپانیا یا در سیدهای دیگر اسپانیا - فرانسه یا شیلی و نیجریه روبرو شویم اما اگر بنا بر صعود باشد عملاً با این تیم‌ها نمی‌توانیم راه به جایی ببریم.

گروهی نیز واقع‌‌بینی را ملاک نظریاتشان قرار دادند و اعلام کردند باید قبول کنیم که تیم ما در چه جایگاهی قرار دارد و از چه بازی‌های تدارکاتی بهره می‌برد؟ زمانی که این مسئله روشن شد بعداً می‌توانند در خصوص نتایج تیم ملی اظهار نظر کنند.

ایران با تیم‌های قوی محک جدی می‌خورد و عملاً تیم ضعیف هیچ‌گاه چیزی عاید فوتبال ما نخواهد کرد.

در پایان این نکته حائز اهمیت است که بیشتر مردم صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را آرزو میکنند در حالی که عملاً غافل از بازی تیم ملی با سایر تیمهای قدرتمند نیستند.