به گزارش افکارنیوز، محمود خوراکچی گفت: رقابت هفته دوازدهم برابر فرش‌ آرا کار بسیار دشواری بود با توجه به اینکه مشهدی‌ها توانایی خود را در لیگ برتر به نمایش گذاشته‌اند و حتی می‌توانستند در رقابت‌های صدر جدولی هم حضور داشته باشند و در حالیکه تنها ۶ بازیکن در اختیار داشتیم روز سختی برایمان ساخت اما ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم تا توانایی‌های فرش‌آرا را خنثی کرده و از نقاط ضعفش بهترین بهره را ببریم. همین عملکرد باعثحیرت خسوس و اقرارش به بازی مدرن میثاقی‌ها شد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران تصریح کرد: به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان، ۶ مهره حاضر در تیم مسئولیت دیگران را نیز بر عهده گرفته و با انگیزه بالایی رقابت کردند تا با کسب چهارمین پیروزی متوالی قدرت خود را به رقبا اثبات کنند. عدم حضور عباسیان می‌توانست برای تیم گران تمام شود اما همت دیگر بازیکنان مجال بروز این خلأ را نداد. همچنین درخشش سهیلی در دروازه میثاق پس از هفته‌ها تمرین، قدرت یک شخص برای اثبات خود به تیم را نشان داد تا با بهره‌گیری از تمام مهر‌ه‌ها نتیجه قابل توجهی را کسب کنیم.

وی افزود: بازی پایانی نیم‌ فصل نخست با راه ساری به سبب شرایط خاص سالن این شهر تمرینات متفاوتی را می‌طلبد. از امروز تمرینات تیم با توجه به فاکتور‌های رقابت با راه ساری برپا می‌شود تا بازیکنان بازی در زمین با ابعاد کوچک را در دستور کار قرار دهند البته با توجه به حضور صالح در کادر فنی راه ساری رقابت قوی در پیش خواهیم داشت اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نوار پیروزی در ساری قطع نشود زیرا استراتژی کادر فنی تیم برابر رقیب باید پاسخگو شرایط مختلف باشد. با بررسی بازیکنان نامی راه ساری و همچنین تکیه بر هوش مهر‌ه‌های حاضر در تیم میثاق در اجرایی کردن تفکرات کادر فنی، راه‌های نفوذ رقیب به زمین را گرفته و خود را به دروازه آن‌ها نزدیک می‌کنیم تا نتیجه دلخواه به دست آید.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: در نیم فصل برای جایگزینی ۲ بازیکنی که از تیم خارج شدند به مهره نیاز داریم تا در رقابت با تیم‌هایی که در پی جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستند عقب نمانیم اما هدفمان تنها افزودن ۲ نام به لیست بازیکنان نیست میثاق در پی ۲ مهره تاثیرگذار و تاکتیک پذیراست زیرا نیم فصل دوم را باید با قدرت دو چندانی آغاز کرد تا از کورس رقابت‌ها جا نماند البته موافق جدایی بازیکنانم نبودم اما طبق اصول مربیگری و شرایطی که بوجود آمد شاهد این جدایی‌ها بودیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص عملکرد تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی اخیر عملکرد مناسبی داشته است در ۲ دیدار با روسیه نیز نتایج مطلوبی کسب شد نباید به این مورد که روسیه با تمام نفرات اصلی خود در زمین حاضر نشد توجه زیادی کرد زیرا افراد آماده و توانایی جایگزین آن‌ها شده‌اند اما این موارد نباید ما را از اصل فوتسال دور کند.

ایران باید به سطح اول جهان برسد و عملکردی هماهنگ و هم تراز با تیم‌های برتر داشته باشد البته این مهم با همدلی تمام عوامل حاصل می‌شود اگر " افتخاری " به عنوان سرپرست کمیته فوتسال به نفرات ایرانی و باتجربه اهمیت دهد و در حق آن‌ها اجحاف کند، بی شک به هدف می‌رسیم اما وی پس از پیشنهادش برای مربیگری‌ام در تیم ملی امید و گرفتن پاسخ منفی، " عبدالوند " را انتخاب کرد این اتفاقات نام تیم ملی ایران را کوچک می‌کند به صورت منطقی پس از جواب منفی خوراکچی باید به نفری بهتر از وی پیشنهاد داد نه کسی که کارنامه کاری ندارد و تا‌کنون آزمون و خطایی نداشته البته قصدم جسارت به عبدالوند نیست وی مربی جوان و توانایی است.

همین نکات باعث شد امسال فوتسال ایران در آسیا عنوانی را از آن خود نکند این اتفاق خطری برای فوتسال ایران بود.