تقابل با مسی برای هر بازیکنی دلهره آور است

به گزارش افکارنیوز، پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی برزیل و مشخص شدن حریفان ایران، اظهارنظرهای مختلفی در خصوص گروه ایران مطرح شده است.

در این میان اکثر بازیکنان تیم ملی تاکید کرده‌اند که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی می‌توانیم برای صعود امیدوار باشیم. رحمان احمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشت نیز در خصوص قرعه ایران و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

* در مورد گروهی که ایران در آن قرار گرفته است چه نظری داری؟

- در گروه بدی قرار نگرفته‌ایم ولی موفقیت ما در جام جهانی به این مربوط می‌شود که چگونه خودمان را آماده کنیم. ما باید با تیم‌هایی که سبک بازی آنها شبیه به حریفان‌مان است بازی تدارکاتی انجام دهیم و این موضوع ما را از لحاظ روحی و روانی آماده خواهد کرد.

* خیلی‌ها معتقدند تیم ملی با این شرایط نمی‌تواند در جام جهانی موفق باشد. نظر تو چیست؟

- صددرصد همین‌طور است. بعد از بازی با کره گفتند که چنین و چنان می‌کنند ولی هیچ اقدامی برای آماده‌سازی تیم ملی صورت نگرفت. ما باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و با این شرایط نمی‌توانیم در جام جهانی امتیاز بگیریم.

* کی‌روش در آخرین مصاحبه‌اش گفته است که روند پیشرفت ایران صفر است. در مورد صحبت‌های او چه نظری داری؟

- وقتی سرمربی تیم ملی مدتی پیش گفت باید بازی‌های دوستانه داشته باشیم، خیلی‌ها جبهه گرفتند. حالا بعد از گذشت چند ماه شرایط تغییری نکرده است و این به ضرر ما است.

* بازی کردن مقابل ستاره‌ای مانند مسی ترس ندارد؟

- هر کس جلوی بازیکنان بزرگ انگیزه داشته باشد به طور حتم موفق خواهد شد. مسی بهترین بازیکن دنیا است و بازی کردن مقابل او دلهره‌آور است اما هر بازیکنی اگر ترس نداشته و باانگیزه باشد، قطعاً می‌تواند موفق باشد.

* فکر می‌کنی در جام جهانی تو بازی کنی یا داوری؟

- زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده و این موضوع به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود. وظیفه من این است که خیلی خوب تمرین کنم تا از لحاظ ذهنی و بدنی شرایط خوبی داشته باشم. من برای بازی کردن در جام جهانی به هیچ عنوان ناامید نیستم.

* اما برخی معتقدند چون داوری در بوندس‌لیگا بازی می‌کند باید دروازه‌بان ثابت باشد؟

- من فقط در مورد خودم حرف می‌زنم.

* در مورد شرایط سپاهان چه صحبتی داری؟ آیا عدم پیروزی در ۶ بازی اخیر نگران‌کننده نیست؟

- ما از ابتدای این فصل مشکلاتی داشتیم و در نیم فصل هم بازیکن نگرفتیم. با این حال هیچ چیز هنوز تمام شده نیست و ما میتوانیم در بازیهای آینده امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. اگر در زدن ضربات آخر دقت داشته باشیم مشکلات حل میشود.