مارادونا به ایران می آید

به گزارش افکارنیوز، رییس فدراسیون فوتبال با تایید دعوت از دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین وجهان برای حضور در ایران در رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: نماینده تولید کننده پیراهن تیم ملی هماهنگی هایی برای حضور برخی میهمان از جمله مارادونا در ایران را انجام داده است.

علی کفاشیان روز دوشنبه افزود: دعوت ازمارادونا نیز در این راستا صورت گرفته و امیدوارم نماینده آل اشپورت بتواند این میهمانان را به ایران بیاورد.

وحیدجعفری نماینده آل اشپورت درخاورمیانه گفته است که مارادونا پیشنهادرسمی ازسوی مسوولان فدراسیون فوتبال ایران و این شرکت دریافت کرده است تا دی ماه درمراسم رونمایی رسمی از پیراهن تیم ملی به ایران بیاید.

وی که به گفته خود مسوول مذاکره مستقیم با این اسطوره فوتبال جهان است، افزوده بود: توافقات اولیه حاصل شده و قرار است مارادونا در ازای دریافت ۱۰۰هزار دلار به ایران بیاید و در قبال آن از تیم ملی در دیدار با آرژانتین با لباس ایران در ورزشگاه حاضر شده و حمایت کند.

به گفته وی تنها نکته نگرانی در این زمینه این است که شاید مارادونا حاضر به حضور با پیراهن تیم ملی ایران در ورزشگاه نشود که در این صورت مبلغ قرارداد را کم خواهیم کرد.

وی افزوده بود: مسوولان فدراسیون فوتبال نامه رسمی به دفتر مارادونا در بوینوس ایرس پایتخت آرژانتین ارسال کرده وبصورت رسمی از اوبرای حضور در ایران دعوت و از حضورش استقبال کرده اند.

پیراهن تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از سوی شرکت آل اشپورت تولیدمی شود و قرار است اواسط و یا اواخر دی ماه رونمایی شود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگووین همگروه است.

موضوع حضور مارادونا درایران چند سال قبل نیزمطرح شد اما جنبه عملی به خود نگرفت و امید می رود که این بارعلاقمندان به فوتبال ایرانی شاهد حضور این چهره سرشناس جهان در کشورمان باشند.