نیجریه به دنبال همسایگی با ایران در برزیل

به گزارش افکارنیوز، سرمربی تیم ملی نیجریه که در جام‌جهانی ۱۹۹۴ آمریکا کاپیتان عقاب‌ها بود عنوان کرد از فرصتی را که آمینو مایگاری، رئیس اتحادیه فوتبال نیجریه در اختیارش قرار داده استفاده و مثل همیشه سعی می‌کند بهترین عملکردش را برای این تیم داشته باشد.

استفان کِشی، سرمربی نیجریه گفت: از اینکه اتحادیه فوتبال نیجریه دست من را برای انتخاب کمپ تیم ملی در برزیل باز گذاشته، خوشحالم. شاید با خود فکر کنید این حرکت کوچکی است ولی باید بگویم که هر مربی از این امتیاز برخوردار نیست. به طور حتم از فرصت به دست آمده استفاده و بهترین کمپ ممکن را برای تیم انتخاب می‌کنم.

قهرمان آفریقا در گروه F جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با آرژانتین، قهرمان ۲ دوره جام‌جهانی، ایران و بوسنی‌وهرزگوین هم‌گروه شده است. سرمربی نیجریه در حال حاضر در کشور برزیل و به دنبال کمپ مناسب برای این تیم به خصوص در اطراف شهر سائوپولو است.

بیشتر ۳۲ تیم راه‌یافته به جام‌جهانی هم در حال حاضر به دنبال یافتن کمپی در حوالی همین منطقه هستند تا از بین ۸۳ کمپ یکی را انتخاب کنند.

تیم‌ها حداقل باید ۵ روز قبل از نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام‌جهانی محل کمپ خود را معرفی کنند و این به این معناست که نیجریه تا تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۴ یعنی تا ۵ روز پیش از اولین بازی گروهی‌اش مقابل ایران در ورزشگاه ۴۱ هزار نفری باکسایدا واقع در شهر کوریتیبا فرصت دارد.

کمپ تیم ملی ایران در شهر سائوپائولو قرار دارد و متعلق به باشگاه کورینتیانس است.