ذوب آهن به دنبال سر مربی تازه!
گروه ورزشی-

نتایج ضعیف و بد ذوب آهن کماکان در لیگ ادامه دارد و تیم دوم اصفهان هنوز نتوانسته از جمع قعرنشینان جدا شود. این در حالیست که با نظر بوناچیچ در نیم فصل دوم خانه تکانی گسترده‌ای در ذوب صورت گرفت و چند دستیار و بازیکن جدید به ترکیب ذوبی‌ها اضافه شدند اما هنوز تغییری در نتیجه حاصل نشده است. از همین رو سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن به این نتیجه رسیده که ذوب آهن دیگر با لوکا بوناچیچ نتیجه نخواهد گرفت و بهتر است به فکر یک سرمربی جدید برای تیمش باشد. آذری هفته گذشته و قبل از بازی با پرسپولیس در تهران به بوناچیچ تاکید کرد که هر چه سریع‌تر شرایط تیم را تغییر دهد اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد.

به گزارشافکارنیوز، بازی با تراکتورسازی در تبریز آخرین فرصت آذری به لوکا بود و به او تاکید کرده بود که اگر در این بازی نتیجه نگیرد، باید با اصفهان خداحافظی کند. از همین رو به نظر می‌رسید با تساوی ذوب در آخرین دقایق برابر صدرنشین لیگ اندکی از وخامت اوضاع کاسته شود و بوناچیچ در سمت خود ابقا شود، اما از اصفهان خبر رسیده که به رغم این نتیجه قابل قبول، باز هم لوکا رفتنی است و تا چند روز آینده چمدان‌هایش را به مقصد کرواسی خواهد بست. اتفاقی عجیب که ریشه در اتفاقات قبل از بازی با تراکتور دارد.

کلیه خبرساز!


با اینکه سعید آذری به بوناچیچ تاکید کرده بود که بازی با تراکتورسازی آخرین فرصت او برای نتیجه گیری است و بعد از این بازی تصمیم خواهد گرفت اما اواخر هفته گذشته اتفاقات عجیبی رخ داد که پرونده حضور بوناچیچ در ذوب آهن را بست.

روز چهارشنبه آذری با لوکا بوناچیچ تماس گرفت و از او خواست تا به دفتر او بیاید تا با هم فیلم بازی با پرسپولیس را ببینند و نقاط ضعف تیم را آنالیز کنند تا برای بازی روز جمعه مقابل تراکتور با شناخت گامل‌تر و دقیق تری به مصاف میزبان صدرنشین بروند.

با این وجود لوکا بوناچیچ به این درخواست آذری جواب منفی داد و بلافاصله تلفن را قطع کرد! آذری که انتظار چنین برخوردی را نداشت، برای بار دوم با او سرمربی تیمش تماس گرفت و این بار تند‌تر با سرمربی تیمش صحبت نمود و با تحکم از او خواست تا به دفترش برود اما بوناچیچ این باره هم به وی پاسخ منفی داد و درد کلیه‌اش را بهانه کرد و گفت نمی‌تواند به باشگاه برود! بعد از این جواب سربالا، مدیرعامل ذوب آهن به شدت از رفتار سرمربی تیمش و عدم تمکین او عصبانی و ناراحت شدو به او تاکید کرد که دیگر حق ندارد در تمرینات حاضر نشود. آذری به لوکا گفت: «حالا که کلیه‌ات درد می‌کند لازم نیست سر تمرین بروی، به خانه برو و استراحت کن تا تکلیفت را روشن کنم!»

به دنبال جانشین

بعد از این اتفاقات بوناچیچ به تمرینات تیمش نرفت و ذوب آهن در غیاب سرمربی به تبریز سفر کرد و با رهبری ابراهیم تقیپور کمک تازه وارد بوناچیچ در این بازی حضور یافت و البته نتیجه بدی هم نگرفت. آنها در این بازی توانستند تیم صدرنشین تراکتورسازی را متوقف کنند تا در غیاب بوناچیچ ذوب آهن بالاخره با ناکامی خداحافظی کرده و نتیجه بگیرد! با توجه به این شرایط به نظر میرسد کار لوکا با تیم اصفهانی به پایان رسیده و این مربی باید به فکر تیم دیگری باشد. گفته میشود اصفهانیها باب مذاکره با دو گزینه را نیز باز کردهاند و به زودی در کادر فنی خود تغییر ایجاد خواهند کرد.