واکنش دکتر تیم‌ ملی به دوپینگ علی‌اکبری

به گزارش افکارنیوز، دکتر رامین امیر‌ساسان در پاسخ به این سوال که نظرتان در ارتباط با دوپینگ و محرومیت مادام‌العمر علی اکبری چیست، اظهار داشت: طبق جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتم، قرار شده تا اطلاعات لازم در این خصوص را علی‌رضا رضایی بدهد.

وی افزود: شنیدنی‌ها را باید از علی اکبری شنید اما به اعتقاد من او با نان خشک هم می‌توانست قهرمان جهان شود اما متاسفانه اتفاقی افتاد که دیگر قابل جبران نیست.

امیر‌ساسان در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی چه مکمل‌هایی به کشتی‌گیران داده می‌شد، خاطرنشان کرد: زمان مدیریت خطیب پول خرید آب معدنی را هم نداشتیم چه رسد به خرید مکمل! جدا از آن علی اکبری حتی به آب خوردن نیز حساس بود.

پزشک تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما در جریان رفتن علی اکبری به اتاق مربیان آذری بودید یا خیر، عنوان کرد: من در جریان بودم و حتی چند کشتی‌گیر دیگر هم پیش ریف رفتند و من مخالفت کردم که این کار حرفه‌ای نیست اما چون آنها سال‌ها با هم دوست بودند، کشتی‌گیران پیش او می‌رفتند.

امیرساسان ادامه داد: خود علی اکبری بهترین صحبتها را مطرح کرد و مردانگی نشان داد. خوشبختانه ۷ سال است که من در کشتی هستم و سنگینی این موضوع روی دوش ما نیست اما در مجموع یک سرمایه بزرگ از جامعه کشتی تباه شد.