به گزارش افکارنیوز، از هفته شانزدهم بوندس‌لیگا آلمان، پنج دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان هامبورگ بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. مانژوکیچ در دقیقه ۴۲ و گوتسه ۵۲ برای بایرن گلزنی کردند و لاسوگا در دقیقه ۸۷ تک گل هامبورگ را به ثمر رساند. بایرن با این برد ۴۴ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

همچنین بورسیا دورتموند در خانه هوفن‌هایم به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. شیپلاک در دقیقه ۱۷ و ولاند ۳۷ برای میزبان گل زدند و گل‌های دورتموند توسط اوبامیانگ ۴۴ و پیشک ۶۷ به ثمر رسید. دورتموند با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و فاصله‌اش با بایرن صدرنشیت به ۱۲ امتیاز رسید.

در دیدار دیگر تیم فوتبال آگسبورگ میزبان اینتراخت برانشوایگی بود که دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد. این دیدار با نتیحه ۴ بر یک به سود آگسبورگ به پایان رسید تا برانشوایگ با ۸ امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند. دانیل داوری در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

هانوفر ۳ نورنبرگ ۳

ماينس ۰ مونشنگلادباخ