قلعه نویی: به برنامه چیپ آن آقا نمی روم!

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی با چهره ای خندان وارد شد. او از پیروزی تیمش گفت اما عقیده داشت با ادامه مشکلات مالی کار برای شان سخت می شود.

از تیم راضی بودید؟

ما امروز کمی استقلال گونه بودیم و هنوز استقلال نشده ایم. در گردش و مالکیت توپ بد نبودیم و این خودش یک امیدواری به من داد. فجری ها در لایه های دفاعی بسیار خوب بودند و با همین ها ما در مالکیت توپ و سرعت بازی نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بودیم و به بازیکنام خسته نباشید می گویم.

وضعیت جدول

ما مشکلات زیادی داریم اما از کسب سه امتیاز خوشحالم و خدا را شاکرم. خوشحالم که با این سه امتیاز به جدول برگشتیم. آن ها برای بازی برنامه داشتند و در مجموع بازی خوبی دیدیم. ما هدفمان این بود که در جدول باقی بمانیم و به این هدف رسیدیم.

وضعیت نیمکت

ما دو بازیکن سه کارته داشتیم. کبه را هم که در جریان هستید و ساموئل هم به خاطر حق و حقوقش دو روز بود در تمرین ها نیامده بود. این چیز طبیعی است و او باید حقش را بگیرد. من با بازیکنان که صحبت می کردم می گفتند ما هیچ انگیزه ای نداریم، ببریم. ببازیم یا مساوی کنیم، هیچ فرقی نمی کند. ما به آن ها گفتیم تماشاگرانمان ۵ هزار تومان در جیبشان است و به استادیوم می آیند. شما آن ها را در نظر بگیرید.

تلاش برای فرج

البته فتح الله زاده و هیات مدیره تلاش می کنند، شاید فرجی شود ولی واقعیت همین است که مشکلات وجود دارد. به طور قطع باید یک هافبک بازی ساز بگیریم. با این شرایط مالی یک هافبک بازی ساز بگیریم کلاه مان را به هوا می اندازیم.

چرا استقبال کم است؟

هم سرماست و هم گرانی بلیت. همچنین قبول دارم که ما باید آنقدر خوب بازی کنیم که هواداران مان به ورزشگاه ها بیایند. خوشبختانه در شهرستان ها هواداران مان چه در فرودگاه و چه در هتل و چه در ورزشگاه از ما حمایت می کنند. این جا هم می آیند اما باید به آن ها حق بدهیم. هر وقت خوب بازی کنیم آن ها به ورزشگاه می آیند.

بازیکن به تیم ملی می دهید؟

ما باید منافع ملی را در نظر بگیریم. باشگاه ها هم جزو ارکان این موضوع هستند. به هر حال بحثجام جهانی است و همه باید به تیم ملی کمک کنیم. کی روش به ایران آمده و باید با او جلسه ای برگزار کنیم. هواداران تیم حساسیت دارند و ما نباید در آسیا زنگ تفریح حریفان باشیم. اگر با این وضعیت به رقابت ها برویم، ممکن است از تیم های عربی ۵ – ۶ گل بخوریم و آبرو وحیثیت مان برود. باید با کی روش صحبت کنیم تا به یک جمع بندی خوب برسیم که در نهایت ایران و ایرانی خوشحال باشد.

نقش لیگ در صعود به جام جهانی؟

کی روش برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده اما رفتن تیم ملی به جام جهانی حاصل کمک لیگ هم بود و کسی نمی تواند این مسئله را منکر شود. همچنین بحثبرگزار نشدن جام حذفی اصلا طرحش درست نبود. باید ببینیم که کشورهای پیشرفته در فوتبال و یا کشوری مثل ترکیه چه کار می کند. باز هم تاکید می کنم که ما نمی توانیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم و هر بازی ۴ – ۵ گل بخوریم و با آرمان های ایران بازی کنیم. به هر حال طرفداران استقلال روی باشگاه شان تعصب دارند. همین طور اهوازی ها، تراکتوری ها و اصفهانی ها روی تیم شان حساس هستند. باید با کی روش به یک جمع بندی مناسب برسیم.

کیفیت هاشم

بیگ زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست. او یک بازیکن دو پاست که تناسب اندام خوبی دارد و در هر بازی ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر می دود. او تنها کسی است که وقتی توپ را می گیرد در حداقل زمان و با حداکثر سرعت به زمین حریف می رود ولی دوستان این چیزها را توجه نمی کنند و به ما حمله می کنند. ببینید که رفتارهای این چنینی چه بلایی سر فوتبال ایران آورده است. هاشم جزو پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است. او چهار قهرمانی در لیگ و یک یا دو قهرمانی در جام حذفی دارد.

طعنه به فردوسی پور

بارها گفته ام که خوشحالم تکلیفم را در فوتبال انجام داده ام و زیر بار آقایان نرفته ام که بخواهم ۵ دقیقه روی آنتن باشم و در برنامه چیپ آن ها حاضر شوم. مردم هم می دانند که این صحبت ها چه بلایی سر تیم می آورد.