در برنامه جنجالی این هفته نود چه گذشت؟

به گزارش افکارنیوز، برنامه نود این هفته بر خلاف روال هر هفته خود روز شنبه برگزار شد چراکه دوشنبه شب این هفته مصادف با شب شهادت امام حسن مجتبی و رحلت پیامبر گرامی اسلام است. از همین رو فردوسی پور در برنامه این هفته خود به بررسی بازی های هفته گذشته لیگ و حاشیه های آن پرداخت.

گوشه نشینی سرمربی سابق تیم ملی در یک روستا

دوربین نود در برنامه این هفته خود سراغ یکی از مربیان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان رفته بود که این روزها در روستایی در ۱۵ کیلومتری بین شهرهای رشت و انزلی زندگی می کند.

جلال چراغپور در گفتگو با دوربین نود اظهار داشت: به نظر من تیم ملی در گروهی قرار گرفته که کفه سخت بودن وضعیت گروه بر کفه آسان بودن گروه می چربد اما بازی با نیجریه باز حیاتی این گروه است. ما اگر از نیجریه در بازی اول بتوانیم امتیاز بگیریم شانس صعود خواهیم داشت اما اگر از نیجریه امتیاز نگیریم چه مساوی و چه باخت، آن زمان است که صعود برای ما سخت می شود.

این تئوریسین نامدار فوتبال کشورمان افزود: تمام برنامه های نود و فوتبالی روز دنیا را می بینم و آنها را ضبط می کنم تا بتوانم بروز باشم و با فوتبال روز دنیا پیش بروم.

اتفاق عجیب درباره یک بازیکن

ماجرای قاسم دهنوی هم طی یکی دو سا ل اخیر در فوتبال ایران جزو عجایب فوتبال ایران است. دهنوی اوایل فصل پیش بود که ابتدا با استقلال قرار داد بست و سر از تراکتورسازی در آورد و در ابتدای این فصل ابتدا با پرسپولیس قرار داد بست و سپس به سپاهان رفت. اما سرانجام باز هم از پرسپولیس سر در آورد و حالا در هفته اخیر لیگ برتر و درست در دقیقه ۳۳ مسابقه پرسپولیس و ملوان خبری روی سایت سازمان لیگ برتر قرار گرفت که طی آن اعلام شده بود قاسم دهنوی به دلیل بدهکاری به سپاهان حق شرکت در مسابقه را ندارد. حالا دهنوی تا اطلاع ثانوی نیز محروم است تا تکلیفش مشخص شود.

پرسپولیس در دربی حاضر نمی شود

مدافع ملی پوش فوتبال کشورمان عنوان کرد: یکی از مهمترین موفقیت های پرسپولیس در این بوده که امسال دوندگی تیم خیلی خوب بوده و در خط هافبک، دفاع و دروازه بان بازیکنان خوبی داریم. ضمن اینکه یکی از موفقیت های اصلی ما نیز در این فصل تمرینات موثر و به موقع در ابتدای فصل بود.

جلال حسینی در گفتگو با عادل فردوسی پور اظهار داشت: من به عنوان دوست پیام صادقیان به او می گویم که باید کارهای اشتباه خودش را کنار بگذارد و اگر حاشیه اش را کنار بگذارد می تواند در تیم های اروپایی بازی کند. من و آقای دایی هم چند بار به پیام گفته ایم که حاشیه هایش را کنار بگذارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه کیفیت بازی های لیگ برتر کاهش پیدا کرده، گفت: من به عنوان یک بازیکن می توانم بگویم که یکی از دلایل مهم بی کیفیت بودن بازی های لیگ بد بودن وضعیت زمین های تمرین و زمین های مسابقه تیم های حاضر در لیگ برتر است و فقط در ایران ورزشگاه آزادی است که دارای استاندارد کافی است.

سید جلال حسینی افزود: به نظر من بازی جوانمردانه در فوتبال ایران به یک کار مسخره تبدیل شده و نظر من این است که اگر بازی جوانمردانه را کنار بگذاریم بهتر است. بنده خودم هم به بازی جوانمردانه اعتقاد ندارم.

وی خاطر نشان کرد: به نظر من صحبت در خصوص جام جهانی از الان درست نیست. شرایط ما الان صفر است و آرژانتین هم خیلی تیم خوبی شده است. نیجریه نیز جزو بهترین های آفریقاست. اما الان شرایط به شدت نامساعدی داریم و فکر کردن به جام جهانی خیلی زود است.

حسینی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: ما بدون حضور پیام صادقیان و محسن مسلمان نمی توانیم در دربی حاضر شویم و اگر نباشیم هم حتی بهتر است. این دو بازیکن جزو تاثیرگذارترین های ما هستند اما شرایط باید به گونه ای باشد که هم تیم ملی امید ضرر نکند و هم پرسپولیس از عدم حضور این دو بازیکن ضرر نکند.

دروغ پرسپولیسی ها رو شد

آمارگیری های برنامه نود دست سایت باشگاه پرسپولیس را رو کرد.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر آماری از خط دفاعی تیم خود ارائه کرده بود که طی آن اعلام شد پرسپولیس در بین تمام تیم های حاضر در لیگ های دنیا بهترین تیم در وضعیت خط دفاعی و نمره گیری خط دفاعی تا این برهه از فصل است.

اما برنامه نود آماری از لیگ های دنیا به دست آورد که نشان می داد پرسپولیس در بین تمام تیم های دنیا بهترین نیست و ربته بیستم را در این زمینه به خود اختصاص داده است. اما نکته قابل توجه اینجا بود که خط دفاعی پرسپولیس به یک موفقیت جهانی دست یافته و در بین لیگ های معتبر اروپایی جزو بهترین های دنیا در خط دفاعی به شمار می رود.

جلالی در تبریز می ماند

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: مجید جلالی سرمربی تیم ما خواهد بود و کاملا از ایشان حمایت می کنیم. از اینجا هم اعلام می کنم این مسائل مطرح شده فقط حاشیه ای است که برای تیم ما درست کرده اند.

زینی زاده در خصوص حاشیه های ایجاد شده مبنی بر کنارگذاشته شدن جلالی از سرمربیگری استقلال اهواز گفت: ما الان اهواز هستیم و جلسه مشترکی با بازیکنان و کادر فنی برای افزایش انسجام تیم برگزار کردیم. در این جلسه هم مسائل مربوط به حاشیه های اطراف تیم مطرح شد.

جلالی: تراکتور قهرمان لیگ می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: من فکر نمی کنم هیچ باشگاهی چنین رفتاری با سرمربیان تیم های خود چنین رفتاری داشته باشند و این مسائل از هفته دوم لیگ شروع شد و کار من به شدت سخت شده است. من به خاطر اینکه به این تیم امیدوار هستم و به خاطر هواداران این تیم این شرایط را تحمل کرده ام.

مجید جلالی گفت: مشکلات در تبریز زیاد است اما من تا بحال یک کلمه درخصوص مشکلات موجود در تبریز صحبت کرده ام. من از مصاحبه هایی برخی افراد ناراحت هستم و در این شرایط سخت نیاز به همدلی داشته ام و از ابتدای فصل تا بحال در شرایط سخت تنهای تنها مانده ام.

وی افزود: در حال حاضر الان مشکلات بسیاری برای خودم دارم. الان در صفحه فیس بوک فردی درباره من صفحه ای ایجاد کرده و از زبان من در انجا توشته شده که به هواداران تراکتور توهین کرده ام. این در حالی است که من تا بحال نه در فیس بوک صفحه ای

جلالی خاطر نشان کرد: ما فقط به کسب بهترین جایگاه لیگ فکر می کنیم و به دنبال این هستیم و می دانیم که قهرمان لیگ و جام حذفی می شویم.