علی‌آبادی: مشکلی برای انتخابات ندارم

به گزارشافکارنیوز،به ممنوعیت حضور افراد بازنشسته، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در انتخابات کمیته ملی المپیک و تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر این موضوع در قالب نامه ارسالی به این کمیته، محمد علی آبادی امروز یکشنبه به سازمان بازرسی کل کشور رفت تا در این رابطه با مقامات این سازمان دیدار و گفتگو داشته باشد.

رییس کمیته ملی المپیک پیش از حضور در محل سازمان بازرسی کل کشور و ملاقات با مسئولان مربوطه به خبرنگار مهر گفت: بعد از دریافت نامه سازمان بازرسی کل کشور از مسئولان این سازمان وقت ملاقات گرفتن تا در رابطه با آن و جهت هماهنگی بیشتر صحبت های لازم را با آنها داشته باشم. به هر حال بحثاین است که چه کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند و چه کسانی مجاز به کاندیدا شدن نیستند.

وی تصریح کرد: لازم در این مورد با مسئولان سازمان بازرسی کل کشور دیدار داشته باشم و با آنها صحبت کنم تا نقطه نظرات مان نزدیک تر به یکدیگر شود.

" گفته می شود بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور شما و به دلیل بازنشستگی شما مجاز به حضور در انتخابات نیستند. آیا دلیل دیدار با مسئولان سازمان بازرسی کل کشور همین مسئله است "؟، علی آبادی در پاسخ به این پرسش مهر تاکید کرد: شخصا مشکلی برای کاندیدا شدن ندارم چون جزو مقامات بوده ام و بازنشسته شدم. علاوه بر این ۶ - ۵ سال سابقه حضور در جبه دارم و جانباز هم هستم. پس منعی برای کاندیدا شدنم نیست.

رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: به خاطر خودم و مهیا کردن شرایط حضورم در انتخابات به سازمان بازرسی کل کشور نمی روم. می روم تا هماهنگی بیشتری برای انتخابات ایجاد شود. ضمن اینکه باید مشخص شود نامه ارسالی از سازمان بازرسی کل کشور به کمیته ملی المپیک شامل حال چه کسانی می‌‎شود و چه افرادی هم مشمول آن نمی شوند. من به خاطر آنها و روشن شدن وضعیت شان به سازمان بازرسی می روم.

علی آبادی با تاکید بر اینکه انتخابات کمیته ملی المپیک عقب نمی افتد، گفت: مصر هستیم تا انتخابات را در موعد مقرر یعنی همان ۳۰ دی ماه برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "حضور شما در سازمان بازرسی کل کشور و هیچ ارتباطی به آیین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک و اعمال نظر مسئولان این سازمان در این زمینه ندارد"؟، اظهارداشت: آیین نامه ارتباطی به سازمان بازرسی کل کشور ندارد. مسائل مربوط به آیین نامه به کمیته ملی المپیک، مجمع و در نهایت IOC مربوط می شود.