به گزارش افکارنیوز، علی منصوریان در کنفرانس مطبو عاتی بعد از بازی گفت: بازی بسیار سنگین بود و توقع این بازی را داشتیم چراکه کره جنوبی سال تجربه حضور در المپیک را داشته است.

وی ادامه داد: می‌دانستیم باید با کره مثل ژاپن بازی کنیم و عقب بنشینیم و از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. همیشه تک ستاره‌ها می‌توانند نتیجه را تغییر دهند، بازی دو بر دو بود که کاوه رضایی توانست با یک حرکت انفرادی تیم حریف را به هم بزند و نتیجه را تغییر دهد. حالا می‌فهمم باشگاه‌ها چرا تا این حد اصرار دارند که بازیکنانشان بازگردند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲سال ادامه داد: این بخشی از توان ما بود. اگر تیمی به غیر از کره جنوبی آنقدر ما را تحت فشار می‌گذاشت به خودمان خرده می‌گرفتم. در تورنمنت‌های دیگر ما تیم‌ها را تحت فشار می‌گذاشتیم. همچنین خوشحالم که چمن خوب ورزشگاه کیش با برد ایران افتتاح شد.

وی ادامه داد: دو بازیکن، مهدی طارمی از ایرانجوان بوشهر و پیمان میری از پارسه دعوت کردیم اگر فاصله زمانی داشتیم می‌توانستیم بازیکن این دو تیم را هم استفاده کنیم، هنوز به اجماعی برای استفاده از بازیکنان باشگاه‌ها در تیم ملی زیر ۲۲ سال نرسیده‌ام، اعلام کردم در این مورد باید کفاشیان نظر بدهد ما راضی نیستیم در قهرمانی یا سقوط کسی دخیل شویم، تمام لذت فوتبال این است که پرچم ایران بالا برود و امروز این مسئله اتفاق افتاد، من خود را از این موضوع کنار کشیدم که در این مسئله باعثنشوم کسی دچار مشکل شود و در مثلثتیم ملی بزرگسالان، لیگ برتر و باشگاه‌‌ها مشکل به وجود بیاورم و دست‌انداز تیم ملی برای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۴ نشوم. از تک تک مربیان باشگاه ها بابت اعتمادی که کردند تشکر می‌کنم و از همین لحظه دیگر همه چیز را به کفاشیان واگذار می کنم تا تصمیم نهایی را بگیرد.

منصوریان در مورد وضعیت در اختیار قرار دادن بازیکنان به باشگاه هایشان گفت: باید حافظ منافع تمام باشگاه ها باشیم و نمیتوانیم دو بازیکن را آزاد کنیم و باقی نفرات بمانند. من همه بازیکنان را آزاد کردم و این قول را به تمام باشگاهها داده بودم. برای بازی دوم خواستم خیلی سریع تصمیمگیری شود، با خبری که گرفتم این است که تصمیم خوبی گرفته شود تا منافع فوتبال ایران از بین نرود. از تک تک مربیان باشگاه ها بابت اعتمادی که کردند تشکر میکنم و از همین لحظه دیگر همه چیز را به کفاشیان واگذار می کنم تا تصمیم نهایی را بگیرد. امیدوارم تصمیی گرفته شود که نه به لیگ، نه به تیم ملی بزرگسالان و نه تیم ما ضرر وارد نشود، شادی ما اکنون به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی است و ما نمیخواهیم در این راستا شرایطی رقم بخورد که به اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز آسیب وارد شود.