به جای منتظری نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم

به گزارش افکارنیوز، علی نظری جویباری درباره جدایی پژمان منتظری از استقلال عنوان کرد: «در جلساتی که با پژمان داشتیم سعی کرده بودیم تا رضایت او را برای ادامه حضور در استقلال جلب کنیم. هم فتح الله زاده و هم قلعه نویی در این باره موضع مشترک و یکسانی داشتند و از منتظری درخواست کرده بودند تا با توجه به شرایط حساس تیم تا پایان فصل در استقلال بماند.»

وی ادامه داد: «منتظری حق انتخاب داشت و بین ماندن و جدایی، دومی را انتخاب کرد اما کاش این بحثرا زودتر به باشگاه منتقل می کرد. او علاوه بر داشته های فنی اش یکی از بازیکنان برتر اخلاقی تاریخ استقلال هم محسوب می شود و به همین جهت مناسب بود تا تصمیم قطعی اش را زودتر به اطلاع مسئولان باشگاه می رساند.»

قائم مقام استقلال افزود: «در حال حاضر کار خاصی نمی توانیم انجام بدهیم. فقط یک بازیکن خارجی می توانیم جذب کنیم که آن هم مدافع نیست. بازی های حساسی هم در سه جام در پیش داریم ولی اطمینان دارم با هنر کادر فنی و امیر قلعه نویی خلا پژمان از بین می رود.»

نظری درباره اظهارنظر جمشیدی، عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره کمک شهرداری به باشگاه استقلال گفت: شهرداری به استقلال کمک نکرده است و ما با قرارداد اسپانسرشیپ بانک شهر را به لیست حامیان مالی مان اضافه کردیم. درست است بانک شهر زیرمجموعه شهرداری است اما استقلال قرارداد مستقیمی با شهرداری نداشته است. پرسپولیس هم خدا را شکر در این سال ها از ستاد سوخت و هزار و یک ستاد دیگر شارژ مالی شده است و بنابراین استقلال هم این حق را دارد که برای تامین هزینه هایش چنین قراردادهایی ببندد.