قلعه نویی: زمان چیدن میوه برای منتظری به وجود آمد

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌ نویی در پایان تمرین امروز استقلال گفت: شرایط ما بد نیست اما تا قرار است شکل بگیریم اتفاقی می‌افتد که برای ما مشکل درست می‌کند. خودمان نیز نمی‌دانیم پژمان منتظری کجاست و با وجود اینکه من و علی فتح‌الله‌زاده با رفتن او مخالف بودیم او اکنون کنار ما نیست. شرایط استقلال بسیار حساس است، فرهاد مجیدی به آن شکل از استقلال رفت و هرچه اصرار کردیم بماند این اتفاق نیفتاد و اکنون نیز که هنگام چیدن میوه است منتظری وضعیت‌اش به این شکل شد که واقعا شرایط سخت است.

وی افزود: با حضور سایر نفرات تمریناتمان را برگزار می‌کنیم، یک ماه پیش که این حرف‌ها مطرح شد من و فتح‌الله‌زاده مخالفتمان را با رفتن منتظری اعلام کردیم، هاشم بیک‌زاده نیز از امروز در تمرینات ما حاضر شد.

سرمربی استقلال در مورد دیدار مقابل راه‌آهن یادآور شد: راه‌آهن یک تیم خوب و ریشه‌دار است منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم جزو مربیان خوب است و امیدوارم زمین اجازه انجام مسابقه را بدهد. تعجب می‌کنم چرا بازی در ورزشگاه تختی قرار است برگزار شود. ابراهیم‌زاده نیز دنبال ارائه یک فوتبال خوب است و نشان داده هرجا زمین خوب است راه‌آهن هم خوب بازی می‌کند باید ببینیم آیا شرایط زمین اجازه ارائه کیفیت خوب به دو تیم را می‌دهد.

وی افزود: با این شرایط نیز هوا بدتر شده است وقتی ورزشگاه آزادی هست نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند که بازی آنجا برگزار نمی‌شود در این زمین نیز هواداران استقلال و پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند و بیشتر هستند فلسفه بازی خانگی، استادیوم اختصاصی و حضور هواداران است اگر در شهر دیگری بود حرفی نداشتیم اما در تهران نمی‌دانم چرا این مسائل مطرح است.

قلعه‌نویی در مورد غایبان استقلال خاطرنشان کرد: حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی در این بازی نیستند و از پژمان منتظری نیز اطلاعی نداریم.

وی در مورد دلیل رفتن پژمان منتظری عنوان کرد: پژمان منتظری در گذشته نیز با اصرار ما در استقلال مانده بود اگر او دو سه هفته زودتر رفتنش را اعلام میکرد ما میتوانستیم فردی را جایگزین او کنیم اما نمیدانیم چرا به یکباره چنین تصمیمی گرفته و موضعگیری هم نخواهیم کرد. پژمان برای استقلال و تیمملی زحمت کشیده است او از لحاظ وزنی، اخلاقی و فنی کاملا هر سه خصوصیت را داراست اما اکنون از او خبر نداریم و دوست داریم کنارمان باشد.