اگر دوباره قرمز پوش شوم فقط به خاطر هواداران است نه پول!

به گزارش افکارنیوز، مجید جلالی به رفتن از تراکتورسازی نزدیک می شود. او در حالی آماده رفتن است که گمانه زنی ها برای جانشین او قوت می گیرد.

پس از استعفای جلالی واکنش های بسیاری از سوی هواداران تراکتورسازی انجام شد که اکثر آنها خواستار برگرداندن تونی اولیویرا سرمربی محبوب فصل گذشته این تیم را داشتند. اما شایعاتی مبنی بر درخواست دو برابر قرار داد فصل گذشته توسط تونی منتشر شد. از این رو مصاحبه ای با تونی اولویرا ترتیب دادیم تا درباره اصل موضوع خبردار شویم.

* آقای تونی سال نو را به شما تبریک می گویم. هواداران خیلی پیگیر شما هستند و این روز ها صحبت های بسیاری درباره شما انجام می شود

- من هم به تمام هواداران تراکتورسازی سال جدید را تبریک می گویم و برای همه آنها در سال جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که تیمشان تراکتورسازی را همواره در بهترین جایگاه ها ببینند.

* گفته می شود مسئولان تراکتورسازی با شما صحبت کرده اند که به تراکتورسازی برگردید.

- از زمانی که تبریز را ترک کرده ام هیچ یک از مسئولان باشگاه مذاکره و تماسی با من نداشته اند و تمامی اینها کذب است.

* اما گفته می شود شما مبلغی را هم جهت بازگشت به تراکتورسازی پیشنهاد دادید!

- اگر روزی به تراکتورسازی برگردم فقط و فقط به عشق هواداران و مردم به این تیم باز خواهم گشت نه به خاطر پول! من عاشق هواداران هستم و این عشق برای من از هر چیزی مهمتر است.

* می گویند دو برار قرار داد فصل پیش را برای بازگشت خواسته اید.

- همه اینها کذب محض است. من حتی قرار داد فصل گذشته خود را به طور کامل نگرفته ام. همچنین قرار داد من در فصل گذشته کمتر از مقداری است در برخی رسانه ها گفته می شود.

* صحبتی با هواداران دارید؟

- به همه آنها می گویم که آنها همواره در قلب من هستند و عاشقانه آنها را دوست دارم. دوست دارم که دوباره آنها را از نزدیک ببینم.