رویانیان و قلعه نویی با هم همکاری می کنند؟

به گزارش افکارنیوز، رابطه خوب بابک زنجانی سرمایه دار بزرگ و نامدار کشور با محمد رویانیان بعد از حضور دایی در پرسپولیس آن هم زمانی که این مربی با راه آهن قرارداد داشت و مدیر عامل باشگاهش راضی به جدایی اش نبود، کم کم قوت گرفت تا جایی که هواپیمای پرسپولیس از بین یکی از هواپیماهای ناوگان هوایی قشم ایر متعلق به میلیاردر معروف بیرون آمد و بعدا مشخص شد آقای «ب. ز» در ازای این کمک های قابل توجه برای خرید سهام پرسپولیس دندان تیز کرده است.

رابطه طرفین با مبادلات اقتصادی قوت گرفت و به جاهای خوبی رسید تا جایی که مدتی قبل زنجانی پیشنهاد بزرگی به رویانیان داد. آقای میلیاردر که رویانیان را در لابه لای تنگناهای مدیریتی پرسپولیس می دید به او گفت از پرسپولیس بیرون بیاید و با سرمایه او تیم جدید را در دست بگیرد و به قدرت برساند.

او برای رسیدن به هدف خود گام های مهمی هم برداشت که از آن جمله مذاکره با امیر قلعه نویی بود. در واقع زنجانی دوست داشت تیمی قدرتمند داشته باشد که مدیرعاملش محمد رویانیان و سرمربی اش امیر قلعه نویی باشند.

ماه ها قبل وقتی صحبت از مذاکره زنجانی با قلعه نویی رسانه ای شد خیلی ها به این موضوع اشاره کردند که او قلعه نویی را برای هدایت راه آهن مد نظر دارد اما داستان فراتر از این حرف ها بود.

مالک باشگاه سورینت قصد داشت تیم جدید و متمولی را در دست بگیرد و با افرادی که قبول شان دارد استارت حرکت جدیدی را بزند اما نقشه او در آن مقطع عملی نشد.

حالا سرمایه دار مشهور در بازداشت بسر می برد و به نظر می رسد نقشه های او نیز در همان مرحله پیشنهاد باقی ماند. فعلا آقای ب.ز نقشه آزاد شدنش را می کشد اما دور نیست آن روزی که او برگردد و دوباره پیشنهاد وسوسه انگیزش را روی میز بگذارد؛ شاید آن وقت نه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس باشد و نه قلعه نویی دغدغه قهرمان کردن دوباره استقلال.