منتظری به تمرین استقلال نرفت

به گزارش افکارنیوز، تمرین آبی پوشان بدون پژمان منتظری برگزار شد تا سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

تمرین امروز(پنجشنبه) استقلال ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی " ناصر حجازی " برگزار شد.

در این تمرین همه اعضای کادر فنی آبی پوشان حاضر بودند. پاسکاری دو به دو و ضربات سر بخش نخست تمرین را تشکیل داد و در ادامه بازیکنان در سه گروه به بازی آقا وسط مشغول شدند.

در این زمان دروازه‌بانان استقلال با حمید بابازاده مشغول بازی سپک تاکرا بودند. پژمان منتظری، مدافع آبی پوشان در تمرین امروز هم حاضر نبود و همین امر سوژه اصلی تمرین آبی پوشان شد.

هواداران استقلال درباره غیبت او صحبت می‌کردند. عده‌ای اعتقاد داشتند که او ریسک بزرگی کرده که می‌خواهد از استقلال برود، چرا که جایگاه او در تیم ملی شاید دچار تزلزل شود و عده دیگری درباره این که کادر فنی استقلال چه کسی را برای پست این بازیکن جایگزین خواهدکرد، صحبت می‌کردند.

امیر قلعه‌نویی با مجید صالح، ستار همدانی و کریم بوستانی در اواسط تمرین‌ آبی پوشان به گفت و گو پرداخت.

علی نظری جوبیاری، قائم مقام باشگاه استقلال در اواسط این تمرین به کمپ ناصر حجازی آمد و از امکانات این کمپ دیدن کرد که مرتضی کامرانی، مسئول کمپ ناصر حجازی وضعیت کمپ را برای او تشریح کرد.

او سپس دقایقی به کنار زمین آمد که با استقبال امیر حسین صادقی روبرو شد. با گذشت ۴۰ دقیقه‌ از تمرین آبی پوشان یک مسابقه درون تیمی میان بازیکنان استقلال برگزار شد که در آن یک تیم با دست باید بازی می‌کرد و تیم دیگر باید با پا توپ را به دروازه‌ حریف می‌رساند.

در این مسابقه کری خوانی‌ها زیاد بود و در آن امیر حسین صادقی به عنوان یکی از دروازه‌بان‌ها انتخاب شد. این مدافع آبی پوشان عملکرد بسیار خوبی داشت و چندین و چند بار موقعیت تیم را حریف را دفع کرد.

در این تمرین آندرانیک تیموریان با فریاد آرش آقای گل برهانی را مورد خطاب قرار می‌داد و آرش برهانی نیز عملکردی بسیار خوبی در این تمرین داشت، به طوری که موجبات تحسین از سوی تماشاگران حاضر در تمرین را فراهم کرد.

در تمرین امروز(پنجشنبه) استقلال محمد قاضی، حنیف عمران زاده، غلام‌نژاد، کبه و جمشیدیان هم غایب بودند. این تمرین را چیزی حدود ۱۰۰ نفر از نزدیک تماشا کردند.

تمرین آبی پوشان در ساعت ۱۶:۱۵ به پایان رسید.