جلسه اضطراری ۳ بازیکن پرسپولیس با رویانیان

به گزارش افکارنیوز، برخی مشکلات درپرسپولیسدر آستانه دو بازی حساس قرمزپوشان مقابل فولاد خوزستان و استقلال باعثشد که بازیکنان پرسپولیس نماینده‌ای را انتخاب و برای درمیان گذاشتن برخی مشکلات به دیدار رویانیان بفرستند.

از همین رو بعد از ظهر امروز سید جلال حسینی، محسن بنگر و محمد نوری به نیابت از سایر بازیکنان پرسپولیس به دفتر رویانیان رفتند و در جلسه‌ای ۱۲۰ دقیقه‌ای با مدیرعامل سرخپوشان بحثو گفتگو کردند.

در این جلسه ابتدا در خصوص مشکلات مالی بازیکنان صحبت‌هایی رد و بدل شد که رویانیان اعلام کرد با تمام توان تلاش خود را انجام خواهد داد تا ظرف روزهای آینده مشکلات مالی بازیکنان را به هر طریقی که شده حل کند.

سپس در این جلسه در مورد دو بازی حساس قرمزپوشان مقابل فولاد خوزستان و استقلال صحبت شد که بازیکنان قول دادند با تمام توان در این دو بازی حساس بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند تا پرسپولیس سربلند باشد.

همچنین در این جلسه در خصوص اتفاقات شب گذشته یعنی جشن ۵۰ سالگی قرمزپوشان که در غیاب بازیکنان پرسپولیس برگزار شد نیز بحثو تبادل نظر شد که نمایندگان بازیکنان اعلام کردند که برخی از بازیکنان به این مراسم آمده بودند و به دلیل نبودن جا زودتر محل جلسه را ترک کردند.

در این جلسه که پایان آن به گفتگو، شوخی و خوش و بش میان بازیکنان پرسپولیس ورویانیانمنتهی شد همچنین بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند که با تمام وجود خود مانند همیشه از علی دایی به عنوان یکی از بزرگان پرسپولیس و کسی که تا به امروز زحمات فراوانی برای سرخپوشان کشیده حمایت خواهند کرد و از برخورد او و عملکردش در پرسپولیس ابراز رضایت کردند.

رویانیان نیز مجددا در پایان خطاب به بازیکنان گفت: «خودتان شرایط من و پرسپولیس را بهتر می‌دانید یک ریال کمک نشده اما من باز هم می‌گویم شب و روز با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا مشکلات شما را حل کنم و این اتفاق خواهد افتاد. فقط از شما می‌خواهم با تمام وجودتان به خاطر این هوادارانی که همیشه و در سرمای شدید این روزهای تهران شما را همراهی کرده‌اند به میدان بروید و از اعتبار پرسپولیس و کسب قهرمانی دفاع و آن را به دست بیاورید.»

گفتنی است در پایان جلسه بازیکنان و مدیرعامل پرسپولیس از هواداران درخواست کردند تا مانند چند بازی گذشته حمایت همهجانبهای از قرمزپوشان مخصوصا در چند بازی آینده در تهران و حتی شهرستانها داشته باشند.