جعفری: تحمل‌مان دیگر تمام شده است

به گزارش افکارنیوز، جعفر جعفری در خصوص تساوی فجرسپاسی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم تراکتورسازی نیاز به برد داشت زیرا قصد داشتند که به صدر جدول برسند اما بازیکنان ما جانانه ۱۰ نفره مقابل این تیم ایستادند و یک امتیاز خوب مقابل این تیم به دست‌ آوردیم که من کمال تشکر را از بازیکنان و کادر فنی دارم و امیدوارم در هفته‌های آینده روند موفقیت ما ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه با توجه به قعرنشینی فجرسپاسی در لیگ آیا به بازیکنان و کادر فنی اولتیماتومی داده‌اند، تأکید کرد: ما دوستانه با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنیم پیش از بازی با تراکتورسازی هم دوستانه با آنها صحبت کردیم به هر حال بازیکنان و کادر فنی کم‌کاری نمی‌کنند و ما از آنها کم‌کاری ندیده‌‌‌ایم اما خودشان هم بهتر می‌دانند برای بقا در لیگ برتر باید تمام دیدارهای خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با اشاره به قضاوت داوران، تصریح کرد: متأسفانه داوری‌ها خیلی به ضرر ما تمام شده است روز گذشته من با عسگری رئیس دپارتمان داوری هم صحبت کردم و ۸-۷ مورد را به او گوشزد کردم که حق ما را خورده‌اند در دیدار مقابل تراکتورسازی بازیکن حریف ۲ متر در آفساید بود اما داوری که او را بین‌المللی هم می‌نامند صحنه را ندید و همان باعثاخراج حمید جوکار شد. اگر ما ساکتیم دلیل نمی‌شود که هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

وی افزود: مربیان دیگر برای کوچکترین اتفاقی جنجال به راه می‌اندازند در دیدار مقابل استقلال باید در دقیقه ۸۸ برای ما پنالتی می‌گرفتند در دیدار با نفت، داماش، صبا، تراکتورسازی و سپاهان هم برخی صحنه‌‌های مشکوک اتفاق افتاد ما واقعا از داوری‌ها می‌نالیم و نسبت به قضاوت داوران اعتراض شدید داریم این مسائل را هم مکتوب به عسگری اعلام کردیم اگر اتفاقی در ادامه مسابقات رخ ندهد سکوت خود را می‌شکنیم. داوری‌ها به گونه‌ای است که واقعا حق ما را می‌خورند تا کی ما باید به خاطر این مسائل سرمان بریده شود؟!

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی یادآور شد: از فدراسیون می‌خواهم در چیدمان داوری دقت داشته باشد تحمل ما تمام شده است. حمید جوکار را به اشتباه اخراج کردند از فدراسیون می‌‌خواهم همانطور که اخراج میثم حسینی را بازگرداند برای وضعیت حمید جوکار هم تجدید نظر کند تا عدالت در فوتبال رعایت شود ما دیگر تحمل‌مان در مورد مسائل داوری تمام شده اگر اتفاقی در ورزشگاه‌ها بیفتد مسئولان فدراسیون باید جواب بدهند ما اتمام حجت‌مان را کردیم.

جعفري در مورد وضعيت ورزشگاه حافظيه شيراز، گفت: با توجه به تعطيلاتي که در نيمفصل وجود داشت وضعيت چمن ورزشگاه مطلوب شده و هماکنون شرايط بسيار خوبي دارد جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنين هيأت فوتبال استان تشکر کنم.