وقتی کویر برفی شد / عکس

به گزارش افکارنیوز، برف چهل سانتی‌متری در شهر کرمان در حالی همه را شگفت‌زده کرده بود و موجب تعطیلی همه‌ی مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات در کرمان شده بود، اما نتوانست مانع تمرین تیم فوتبال مس شود و بازیکنان این تیم در صبح برفی کرمان تمرین شادابی را برگزار کردند.

دوشنبه شب و زمانی که شدت برف در کرمان زیاد شد، مقامات تیم فوتبال مس با به کارگیری چند کارگر درصدد بودند زمین تمرین انقلاب کرمان را برف روبی کنند اما بارش برف آنقدر شدید شد که در صبح سه‌شنبه زمین انقلاب کاملا سفید پوش شده بود.

نزدیک به ۲۰ کارگر مجددا کار برف‌روبی زمین انقلاب را آغاز کردند اما در نهایت تنها موفق شدند نزدیک به ۴۰ متر از زمین را برای تمرین آماده کنند که بازیکنان مس نیز زیر نظر کادر فنی نزدیک به یک ساعت و بیست دقیقه به تمرین پرداختند که البته این تمرین زیر بارش شدید برف با نشاط و شادابی بالایی برگزار شد و همه‌ی بازیکنان این اتفاق را در کرمان برای تیم مس به فال نیک گرفتند.

البته با همکاری و مساعدت خوب مقامات دانشکده‌ی تربیت‌بدنی کرمان، بازیکنان مس تمرینات خود را در صبح چهارشنبه در سالن تربیت‌بدنی کرمان برگزار می‌کنند. با همکاری خوب مقامات این سالن، تیم مس حتی صبح سه‌شنبه نیز می‌توانست در این سالن تمرین کند اما کادر فنی تیم مس با توجه به اینکه احتمال دارد بازی مس و ملوان زیر بارش برف برگزار شود، ترجیح داد بازیکنان تمرینی زیر برف داشته باشند.


تیم مس روز پنجشنبه نیز راهی انزلی خواهد شد تا برای بازی روز شنبه برابر این تیم آماده گردد.