جدایی بازیکنان استقلال برنامه‌ریزی مسئولان تیم‌ملی!

به گزارشافکارنیوز،حسن زمانی درباره دربی روز جمعه اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که استقلال با یک گل پرسپولیس را شکست می‌دهد و گل استقلال را نیز حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، مهدی نظری و یا آرش برهانی به ثمر می‌رساند.

وی افزود: با توجه به انگیزه‌ بازیکنان، فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس، رسیدن مصدومان و همچنین مدیریت امیر قلعه‌نویی در دربی‌ها پیش‌بینی می‌کنم استقلال روز جمعه برنده از دربی خارج شود. منبازی با استقلال خوزستان را نیز پیش‌بینی کرده بودم و حتی گفتم تک گل استقلال را محمد قاضی می‌زند که این اتفاق افتاد. امیدوارم روز جمعه هم ‌پیش‌بینی‌ام درست از آب درآید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: اهل کری‌ خواندن نیستم و تنها پیش‌بینی خودم را گفتم. ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و قرار است هیئت مدیره به واسطه تلاش بازیکنان پیش از دربی آنها را شارژ مالی کند. در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس نیز برای پادادش بازیکنان برنامه داریم.

زمانی با اشاره به بیانیه‌های دو باشگاه علیه یکدیگر گفت: خواهشم از مسئولان استقلال و پرسپولیس این است که این کارها را انجام ندهند چون باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی نیازی به صدور چنین بیانیه‌هایی ندارند. به جای این کارها باید زمینه‌های فرهنگی را توسعه دهیم. استفاده از الفاظ سخیف به سود ورزش‌مان نیست.

وی با اشاره به انتشار عکس‌های بازیکنان استقلال در روزنامه نزدیک به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این کار غیر اخلاقی بود. اگر می‌خواهیم الگو باشیم نباید دست به چنین کارهای سخیفی بزنیم. استقلال و پرسپولیس در ایران حداقل ۶۰ میلیون هوادار دارند و باید به احترام این ۶۰ میلیون حساب شده عمل کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره جدایی جواد نکونام به تسنیم گفت: قضیه انتقال بازیکنان به تیم‌های درجه دو، سه کشورهای عربی از کانال‌های دیگری برنامه‌ریزی شده است. با نکونام صحبت کردم و فکر نمی‌کردم چنین تصمیمی بگیرد. صحت و سقم این قضیه را تایید نمی‌‌کنم ولی شایعه شده و شنیده‌ام این خط‌دهی‌ها و انتقال بازیکنان استقلال به کشورهای عربی از سوی مسئولان تیم ملی است که اگر این چنین باشد برای فوتبال کشورمان فاجعه است.

زمانی ادامه داد: گفته میشود دلیل رفتن بازیکنان ملیپوش استقلال به تیمهای درجه دو، سه کشورهای عربی به این دلیل است که بتوانند زودتر در اردوهای تیمهای حضور پیدا کنند و همراه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنند. در صورتی که اگر استقلال در آسیا به عنوانی برسد، موفقیت آن برای ایران است. استقلال تنها تیم ایرانی است که در جهان مقام دارد.