ردپای استقلالی‌ها در محرومیت صادقیان و مسلمان
گروه ورزشی-

در پشت پرده ماجرای رسانه‌ای شدن و محرومیت دو بازیکن پرسپولیس به جرم قلیان کشی ردپای باشگاه استقلال دیده می‌شود! پس از افشای قلیان کشی اعضای تیم امید در کیش، مسئولان مربوطه از برخورد قاطع با مسببان این اتفاق خبر دادند و چندی بعد خبر محرومیت برخی مسئولان و دو بازیکن تیم منتشر شد. این در حالی است که گفته می‌شود تعداد زیادی از بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال در این اتفاق نقش داشتند اما فقط نام دو بازیکن پرسپولیس در این خصوص منتشر شد که صدای اعتراض قرمز‌ها را نیز درآورد.

به گزارشافکارنیوز؛بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات مسئولان باشگاه پرسپولیس آن‌ها را به سرنخ‌های جالبی رساند. ظاهراً یکی از دستیاران علیرضا منصوریان در تیم امید که سابقه استقلالی دارد، در یک تصمیم عجیب اسامی این دو ستاره پرسپولیس را به رفقای رسانه های‌اش می‌دهد تا با رسانه‌ای شدن نام این دو و محرومیت احتمالی، صادقیان و مسلمان نتوانند در بازی‌های آتی به ویژه دربی برای پرسپولیس به میدان بروند و با این اتفاق استقلال، تیم محبوب آقای مربی از شانس بیشتری برای برد در دربی برخوردار باشد!

فاش شدن این ماجرا سبب با واکنش تند و شدید مسئولان پرسپولیس روبرو شد و رویانیان با حضور در فدراسیون فوتبال و مطرح کردن این ماجرا به مسئولان فدراسیون اعلام کرد که در صورت محرومیت این دو ماجرای مربی استقلالی امید را فاش خواهد کرد. تهدیدی که سبب شد تا مسلمان و صادقیان فقط از بازیهای ملی محروم شوند. گفته میشود مطرح شدن نام این دو بازیکن، با مخالفت مسئولان پرسپولیس برای حضور آنها در تیم زیر ۲۲ سال بیارتباط نیست!