دیدار مسئولان و مربیان جودو با سیدحسن خمینی

به گزارشافکارنیوز،در این دیدار آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم های ملی جودو به همراه دبیر فدراسیون و رئیس کمیته فرهنگی و کادر فنی و قهرمانان تیم ملی جودو در یک فضای دوستانه و صمیمی با یادگار امام خمینی ملاقات نمودند.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام والمسلمین فاطمی خرم آبادی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو پیشاپیش فرا رسیدن ولادت با سعادت پیامبر اسلام را تبریک گفته و ضمن تشکر از یادگار حضرت امام برای این حضور، این دیدار را تجدید میثاق جامعه جودو با آرمان های امام راحل اعلام کرد و به تشریح برنامه های فرهنگی این فدراسیون در کنار مسائل فنی پرداخت.

آرش میراسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از یادگار امام راحل برای این دیدار، اعلام کرد: خوشحالیم که شما در دوران نوجوانی جودوکار بوده اید و شما را از خانواده جودو می دانیم و به همین دلیل در اولین اردو برای بازی‌های آسیایی به حضور رسیدیم تا با دعای خیرتان بتوانیم سختی های راه را تحمل کرده و در بازیهای آسیایی موفق شویم.

وی با تشریح عملکرد و جایگاه جودوی ایران گزارشی از برنامه های این فدراسیون ارائه کرد و سپس به معرفی کادر فنی و همراهان تیم و قهرمانان پرداختند و در مورد یک به یک قهرمانان و مقامهای قهرمانیشان توضیحاتی ارائه کردند و از ایشان خواستند برای موفقیت این تیم دعا کنند.

سید حسن خمینی نیز ضمن تبریک اعیاد در پیش رو و خیر مقدم به مهمانان از قهرمانان سوالاتی پرسیدند و در یک فضای صمیمی با آنها به گفتگو پرداختند. زمانیکه ایشان اسامی ژاپنی تکنیکهای جودو را بیان می کردند با شور و شعف و تعجب مهمانان روبرو شدند و در انتها برای تیم ملی جودوی ایران آرزوی موفقیت کردند.

در پایان، نایب رئیس فدراسیون جودو از طرف فدراسیون جودوی ایران دان ٣ افتخاری به ایشان اهدا کردند و تندیس و نشان فدراسیون ملی جودو نیز به وی اهدا گردید و از یادگار امام دعوت به عمل آمد تا در مسابقات بین المللی اردیبهشت ماه که در ایران برگزار می گردد حضور یابند که با استقبال ایشان همراه شد.

در اين مراسم داوود بلوطي دبير فدراسيون، مسعود حاجي آخوندزاده، مسعود و سعيد خسروي نژاد به عنوان اعضاي كادر فني تيم ملي، امير قاسمي نژاد، جواد محجوب، محمد جمالي، احمد ميرزاپور و امين صفويه نيز حضور داشتند، بعد از اين ديدار همگي با حضور در مرقد مطهر حضرت معصومه به زيارت پرداخته و به اردوي تيم ملي بازگشتند.