رویانیان: سید مهدی رحمتی را دوست دارم!

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس نشان داده‌اند همیشه در فوتبال ایران دو قطب بسیار بزرگ و دارای هواداران فهیم هستند و ان‌شاءالله روز جمعه بستری آماده می‌کنیم که هواداران دو تیم همدیگر را تشویق کنند.

وی افزود: روز جمعه همه شعار برادری و وحدت می‌دهند، کری خوب و قشنگ است اما استقلال و پرسپولیس برادرند و قطعاً همیشه به دنبال شعار دوستی هستند. واقعیت در فوتبال و استقلال و پرسپولیس همین است که این دو باشگاه برادرند. این دو برادر همیشه در خانواده بزرگ فوتبال نقش تاثیرگذاری داشته‌اند.

رویانیان ادامه داد: ما همواره به باشگاه استقلال احترام می‌گذاریم و معتقدیم اگر استقلال و پرسپولیس از هم جدا شوند، این فوتبال نمی‌تواند رونق داشته باشد. به نظرم کری‌خوانی‌ها و مطالب و بیانیه‌هایی که رد و بدل شد کمی از حد خودش خارج شد. قطعاً نظر من راجع به استقلال و هواداران با شعورش احترام، دوستی، رفاقت و محبت است. هواداران استقلال، عزیزان، برادر و دوستان من هستند، ضمن تأسف از مشکلات به وجود آمده در روزهای اخیر از هواداران پرسپولیس انتظار دارم ورزشگاه آزادی را پر کنند و نمایشی زیبا از برادری با استقلالی‌ها را به نمایش بگذارند. ما باید روز جمعه اخلاق ایرانی و اسلامی را به نمایش بگذاریم.

رویانیان در ادامه صحبت‌های خود درباره سید مهدی رحمتی و عمران‌زاده نیز گفت: رحمتی کسی است که قلباً دوستش دارم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم و خودش بهتر می‌داند. عمران‌زاده هم بچه‌محل ماست و من به ایشان و خانواده‌اش احترام می‌گذارم. امیدوارم که با توجه به مذاکراتی که با دایی هم داشتم و نظر مثبت و قاطع دایی درباره ضرورت دوستی و رفاقت در عین رقابت، در روز جمعه شاهد بازی بسیاز زیبایی باشیم و همه را خوشحال کنیم. قطعاً دیدگاه دایی و قلعه‌نویی بسیار بزرگ است و ان‌شاءالله یک فوتبال زیبا، جدی ولی رفاقتی را روز جمعه شاهد باشیم تا اعمال جوانمردانه حرف اول را در دربی بزند.

رویانیان در پایان نیز گفت: فردا بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره دربی ۷۸ به اطلاع هواداران فهیم استقلال و پرسپولیس خواهد رسید.