دلداری جالب سرمربی پرسپولیس به شاگردانش
گروه ورزشی-

تساوی در دربی بیش از همه علی دایی سرمربی پرسپولیس را ناراحت کرد. با توجه به شرایط جدول و فاصله ۴ امتیازی سرخ‌ها تا استقلال صدرنشین، پرسپولیس به امتیازات دربی نیاز مبرمی داشت و روی آن حساب فراوانی باز کرده بود. از همین رو دایی که تیمش را با ترکیب کاملا تهاجمی به میدان فرستاده بود و همه تمهیدات لازم را به کار بست تا بلکه با شکست رقیب دیرینه در دربی علاوه بر کسب یک پیروزی فوق العاده بتواند اختلاف امتیازاتش با صدرنشین را به حداقل برساند.

به گزارشافکارنیوز؛به رغم همه تلاش‌ها نتیجه بهتر از تساوی بدون گل عاید سرخ‌ها نشد تا فاصله ۴ امتیازی تا صدر جدول دست نخورده باقی بماند. آنچه همه نقشه‌های دایی را بر آب کرد و سبب شد تا او در پایان بازی حسابی عصبانی بوده و تمام دق دلی خود را بر سر بطری‌های آب لب خط خالی کند! با وجود این ناراحتی دایی ترجیح داد تا بدون اخم وارد رختکن شده و به بازیکنان تیمش انرژی منفی وارد نکند. دایی به محض ورود به رختکن به بازیکنان تیمش خسته نباشید گفت و از آن‌ها تشکر کرد. دایی خطاب به شاگردانش در رختکن گفت: همه دیدند که خیلی بهتر از استقلال بودیم و تمام بازی در کنترل ما بود و حریف حتی نتوانست یک موقعیت هم روی دروازه ما ایجاد کند. ما فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و اگر اندکی دقت می‌کردیم، قطعا با دست پر و سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم.

دایی در ادامه افزود: با وجود این تساوی و از دست رفتن ۳ امتیاز عمیقا معتقدم که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم. با وجود اینکه با صدر جدول ۴ امتیار اختلاف داریم اعتقاد دارم که بازیهای ما از رقیب آسانتر است و میتوانیم این اختلاف امتیاز را در ۷ هفته باقی مانده جبران کنیم.