شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه اول

به گزارش افکارنیوز، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز(یک‌شنبه) با برگزاری دیدار استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

* دقیقه ۵ اولین خطر روی دروازه‌ها ایجاد شد و بعد از چند رفت‌وبرگشت ضربه محکم اکبر ایمانی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

* تا دقیقه ۱۰ این نیمه استقلال هیچ حمله و خطری روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد نکرده بود و در دقیقه ۱۱ برهانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

* دقیقه ۱۴ خسرو حیدری دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. در ادامه و در دقیقه ۱۷ مهرداد اولادی جایگزین خسرو حیدری شد.

* تا دقیقه ۲۱ جدی‌ترین خطرات بازی ارسال‌های بی‌هدف بازیکنان ۲ تیم بود که راهی جز بیرون دروازه نداشت.

* دقیقه ۲۳ بعد از چند رفت‌وبرگشت و روی اشتباه مدافعان استقلال میلاد غریبی با ضربه سر توپ را به بیاتی‌نیا رساند و مهاجم کهنه‌کار ذوب‌آهن در داخل محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد تا یخ بازی آب شود.

* دقیقه ۲۸ امیرحسین صادقی برخوردی با مدافعان ذوب‌آهن داشت و چند دقیقه‌ای مصدوم شد.

* دقیقه ۲۹ ضربه خطرناک قاسم حدادی‌فر با فاصله کمی از کنار دروازه مهدی رحمتی بیرون رفت.

* دقیقه ۳۲ تبریزی در یک موقعیت تک به تک می‌توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند اما مهدی رحمتی مانع گلزنی مهاجم ذوب‌آهن شد.

* دقیقه ۳۷ و روی ارسال آندرانیک تیموریان محمدرضا خانزاده در آستانه باز کردن دروازه تیم خودشان بود که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

* دقیقه ۴۴ بیاتینیا باز هم با پاس غریبی در موقعیت گل قرار گرفت که این بازیکن ضربه نهایی را با بیدقتی به بیرون زد.