به گزارش افکارنیوز، داود مهابادی، سرمربی جوان استقلال اهواز ضمن بیان این مطلب در خصوص برتری تیمش مقابل شهرداری یاسوج اظهار داشت: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و با وجود زمین نامناسب موفق شدیم حریف را در خانه‌اش شکست دهیم و ۳ امتیاز باارزش را بگیریم.

وی در خصوص شانس تیم استقلال اهواز برای راهیابی به لیگ برتر گفت: در وهله اول سعی داریم موقعیت استقلال اهواز را در جمع ۴،۵ تیم بالای جدول تثبیت کرده و پس از آن با نمایشی موفق نظیر دیدار با شهرداری یاسوج شانس بزرگ صعود به لیگ برتر را پیدا کنیم. هنوز ۹ بازی دیگر تا پایان لیگ باقی‌مانده بنابراین می‌توانیم با کسب نتایج خوب حتی به عنوان تیم اول از گروه‌مان به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز به تمجید از تیم‌های پدیده شاندیز و صنعت نفت آبادان، تیم‌های هم‌گروه آبی‌پوشان اهوازی در لیگ دسته اول پرداخت و افزود: پدیده و نفت آبادان تیم‌های خوبی هستند اما ما هم برای صعود خیلی ناامید نیستیم. بازی بعدی ما با پدیده در اهواز خواهد بود. اگر در این دیدار پیروز شویم فاصله امتیازی‌مان با این تیم به عدد ۳ می‌رسد در حالی که اگر بازی را واگذار کنیم کار برای‌مان سخت شده و فاصله‌مان با صدر جدول به ۹ امتیاز می‌رسد.

وی در مورد دوپینگ و تبانی در لیگ دسته اول اظهار داشت: متاسفانه دوپینگ در مسابقات دسته اول به شکل وحشتناکی وجود دارد. جدا از این فساد و تبانی نیز در رقابت‌های دسته یک دیده می‌شود و برخی از تیم‌ها از آن به عنوان ابزاری برای موفقیت استفاده می‌کنند.

مهابادی ضمن تاکید براینکه افرادی که در این امور مشارکت می‌کنند قطعاً سرمایه و رزق حلال نمی‌برند، انتظارات خود از مسئولان فدراسیون فوتبال را به این صورت مطرح کرد: انتظار دارم کمیته داوران در چینش داوران نظارت ویژه‌ای داشته باشد. وقتی آقای بهروان از دوپینگ اطلاع داشته و آن را رسماً اعلام کرده است باید با متخلفان شدیداً برخورد کرده و به قولی آنها را نقره داغ کنند یا اگر نمی‌توانند دوپینگ را ریشه‌کن کنند حداقل آن را کمتر کنند.

سرمربی تیم استقلال اهواز از تمایلش برای حضور در جمع مربیان لیگ برتری یاد کرد و گفت: دلم برای مربیگری در لیگ برتر تنگ شده است. اتفاقاً پیش از شروع لیگ هم از سوی باشگاه نفت تهران پیشنهاد سرمربیگری این تیم را داشتم اما چون در آن مقطع درگیر بازیهای پلیآف با مس سرچشمه بودم و مسولان نفت نیز درصدد این بودند که هرچه زودتر تمریناتشان را برای لیگ شروع کنند قسمت نشد سرمربی نفت شوم و بعد از آن مسولان نفت با گل محمدی به توافق رسیدند.