آخرین اخبار از مصدومان استقلال

به گزارش افکارنیوز، امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومیت خسرو حیدری اظهار داشت: ‌ این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و فردا از پای او MRI می‌گیریم تا بعد در خصوص میزان مصدومیتش صحبت کنیم.

وی ادامه داد: این مصدومیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی سازمان لیگ است، فشار بازی‌ها باعثشده تا تعداد مصدومان ما مدام بالا برود. حرف من با آقای کی‌روش این است که به جای اینکه بیاید و مقابل باشگا‌ه‌ها بایستد برابر سازمان لیگ بایستد که اینقدر بازی‌ها را پرفشار برگزار نکنند. همین فشار بازی‌ها جدا از اینکه به تیم‌ها ضربه می‌زند، برای تیم‌ملی هم مشکل ایجاد می‌کند.

معاون پزشکی استقلال تصریح کرد: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کجاست؟ چرا فقط تست دوپینگ از بازیکنان گرفته می‌شود؟ شرایط طوری شده که همه بازیکنان ما به سختی بازی می‌کنند. الان کلینیک بنده پر است از بازیکنان مصدوم لیگ ایران، چرا هر تیم باید چند بازیکن مصدوم داشته باشد؟ همین فشار بازی‌های لیگ کار را برای بازیکنان سخت کرده تا هر هفته چند بازیکن مصدوم به جمع آسیب‌دیدگان اضافه شود. حرف من این است آقای کی‌روش اینجا پرتغال نیست، ما امکانات حرفه‌ای هم نداریم که در برابر این فشار بازی‌ها بخواهیم مقاومت کنیم.

نوروزی گفت: هر چقدر زحمت میکشیم، هرچقدر کمک میکنیم تا مصدومیت بازیکن رفع شود دوباره این فشردگی بازیها کارمان را خراب میکند. درددل خیلی زیاد دارم، خیلی حرف دارم، اما خیلی از صحبتها را نمیتوان گرفت.