دست و پاهایم را می‌بندم تا به کسی نخورم!

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان در خصوص شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی عنوان کرد: باید در وقت‌های قانونی فولاد را شکست می‌دادیم تا کار به ضربات پنالتی نکشد. البته پنالتی هم یعنی شانس و نمی‌شود کسی را به علت شکست در ضربات پنالتی مقصر دانست.

هنوز هیچ چیز تمام نشده است
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: بازی با فولاد برای ما تمام شده و باید به فکر ۶ دیدار آخرمان در لیگ باشیم تا در تمام آنها پیروز شویم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و در لیگ هم برای قهرمانی و هم برای کسب سهمیه آسیایی شانس داریم.

یک ماه است روی من زوم کرده‌اند
وی در واکنش به محرومیت یک جلسه‌ای خود به خاطر اتفاقات دربی ۷۸ و عدم حضورش در بازی روز جمعه پرسپولیس و سپاهان، گفت: نمی‌دانم چه داستانی در مورد من وجود دارد؟ یک ماه است که روی من زوم کرده‌اند و هزار نوع ننگ به من نسبت داده‌اند.

آقایان نمی‌خواهند دست از سرم بردارند
هافبک پرسپولیس ادامه داد: ۲،۳ هفته است که هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم تا در آرامش باشم اما انگار آقایان نمی‌خواهند دست از سر من بردارند و هر چند وقت یک بار به دلایل مختلف مرا محروم می‌کنند. حالا هم مثل بازی با نفت مرا در آستانه یک بازی حساس و ۹ امتیازی با سپاهان محروم کرده‌اند.

می‌‌خواهند به من و پرسپولیس ضربه بزنند
صادقیان تصریح کرد: نمی‌دانم دلیل این کارهای آقایان چیست؟ من نمی‌خواهم مصاحبه کنم اما دست از سرم برنمی‌دارند. حتی وقتی در خانه‌ام هستم نیز یک چیزی به من می‌چسبانند! مطمئناً می‌‌خواهند به من و پرسپولیس ضربه بزنند و هیچ دلیل دیگری هم برای این کار وجود ندارد.

آقای علیپور نباید نام من و مسلمان را به زبان می‌آورد
وی با اشاره به حواشی تیم زیر ۲۲ سال در اردوی کیش و مسئله قلیان کشیدن بازیکنان در این اردو، اظهار داشت: من روز آخر اردو در کیش حضور نداشتم اما گفتند پیام قلیان کشیده است. آقایان! اگر سند و مدرکی دارید رو کنید. با کدام سند نام من و مسلمان را در این جریان مطرح کردید؟ آقای علیپور نباید نام ما را به زبان می‌آورد. اگر آقای علیپور مدرک داشت آن وقت من همه چیز را قبول می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقاداتش از اتفاقات اخیر، تاکید کرد: به گفته آقایان ۱۵،۱۶ نفر قلیان کشیده‌اند اما چرا بدون سند و مدرک نام من و مسلمان را آوردند؟ دلیل این کارها چیست؟ حالا هم که پیش از بازی با سپاهان من را محروم کرده‌اند.

دست و پاهایم را می‌بندم تا به کَسی نخورم!
صادقیان در خصوص علت محرومیتش از بازی با سپاهان تصریح کرد: در فوتبال حرکت و برخورد وجود دارد، از این به بعد هر بازیکنی که به من رسید میگویم: خواهش میکنم از کنار من رد شو تا من محروم نشوم یا اینکه دست و پاهایم را میبندم تا در بازی به کَسی نخورم!