جلسه محرمانه قلعه‌نویی با تیموریان
گروه ورزشی -

طی چند روز گذشته در افکارنیوز خبر از جدایی احتمالی آندارنیک تیموریان دادیم و نوشتیم که هافبک کلیدی آبی‌ها در واکنش به عدم پرداخت مطالباتش قصد دارد تا استقلال را تنها گذاشته و از این تیم جدا شود. خبری که البته انتشار به اردوی استقلال هم رسید و سبب شد تا امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌ها بلافاصله با آندو جلسه‌ای محرمانه‌ای برگزار کند.

به گزارشافکارنیوز؛قلعه‌نویی که تصور می‌کرد ‌آندو به خاطر قرارداد سفت و سختی که فتح الله‌زاده با او بسته در تیم مانده به این بازیکن گفت نمی‌گذارد استقلال را ترک کند.

ولی تیموریان به قلعه نویی گفت قراردادش با استقلال به گونه‌ای است که می‌تواند در صورت پرداخت نشدن به موقع حقوقش این تیم را ترک کند.

آندو به قلعه نویی تاکید کرد به خاطر شرایط استقلال در این تیم مانده و دوست نداشته تیم را در این شرایط تنها بگذارد ولی اگر طی روزهای آینده مشکلات او مرتفع نشود، شاید تصمیم عجیبی بگیرد.

قلعه‌نویی که از این حرف‌ها جا خورده بود، به تیموریان قول داده تلاشش را برای ماندن او در استقلال انجام دهد. تیموریان هم قول داد تا جایی که امکان دارد کوتاه بیاید و استقلال را تا پایان فصل تنها نگذارد.

قلعه نویی هم بلافاصله دست به کار شده و به فتح اله زاده تاکید کرده که تحت هر شرایطی تا چند روز آینده مطالبات آندو را پرداخت کند تا هافبک کلیدیاش را از دست ندهد.