بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس: دادکان

به گزارش افکارنیوز، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه پس از رفتن رویانیان اظهار کرد: پرسپولیس یک باشگاه بزرگ با هویتی تاریخی و مشخص است. تا زمانی که یک باشگاه به صورت تشکیلات منسجم نداشته باشیم همیشه این مشکلات به وجود می‌آید. این باشگاه گذشته‌ای درخشان دارد و باید مدیری بالای سرش باشد که به اندازه نام باشگاه بزرگ باشد.

او ادامه داد: ما روز گذشته نزد دکتر دادگان رفتیم و ساعتی با او صحبت کردیم. او یک فرد مدیر و مدبر است و سابقه خوبی در ورزش دارد. دادگان می‌تواند افراد بزرگ را که سطح فرهنگ باشگاه را بالا می‌برند جذب کند. الان هواداران بسیار زیادی هستند که می‌توانند به لحاظ مادی و معنوی کمک‌حال باشگاه باشند.

کاشانی گفت: به نظر من با آمدن دادگان افراد قدرتمند هم در دور او در پرسپولیس جمع می‌شوند و وزنه افراد باعثمی‌شود سطح فرهنگی و علمی باشگاه بالا برود. مانند حسین هدایتی افراد زیادی هستند که می‌توانند به ورزش کمک کنند و با حضور دادگان همه به او کمک خواهیم کرد که یک باشگاه خوب بسازیم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس می‌تواند به عنوان یک کانون فرهنگی و علمی میان مردم باشد و این موضوع زمانی تحقق پیدا می‌کند که یک مدیر دلسوز روی کار باشد. در حال حاضر مدیران ما در باشگاه‌ها ثبات ندارند و مجبورند به خاطر اثبات خود دائم مربی را عوض کنند. به نظر من ما باید با قوی کردن ساختار علمی و فرهنگی هر باشگاهی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا این مشکلات را برطرف کنیم.

کاشانی با اشاره به اینکه در حال حاضر دادگان شایسته‌ترین فرد برای مدیریت پرسپولیس است گفت: وقتی برای پرسپولیس ساختار یک باشگاه تعریف شود و مدیرانش در یک چارچوب خاص انتخاب شوند می‌توان امید داشت که با حضور فردی مثل دادگان واقعا به سمت باشگاه شدن پیش رفت. البته اگر دادگان انتخاب شود به شرطی موفق می‌شود که خودش نفرات مورد نظر را انتخاب کند و در کارش استقلال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تا پیش از این پست‌های مختلفی به محمد دادگان پیشنهاد شده بود اما او حاضر به قبول کردن آن‌ها نشده بود. کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا دادگان پیشنهاد شما را برای حضور در پرسپولیس قبول کرد یا خیر؟ گفت: اگر شرایط مهیا باشد او حتما می‌آید. زمانی که او رییس فدراسیون فوتبال بود خیلی از افراد در کنار کمک‌هایش زندگی کردند. در واقع آنجا یک خانواده درست کرده بود و فقط بحثفوتبال نبود. به هیات‌های شهرستان‌ها می‌رسید بدون اینکه تبلیغ و خودنمایی در کار باشد. مطمئن باشید اگر او به پرسپولیس بیاید پیشکسوتان هم پشت او خواهند بود. باور کنید پرسپولیس با این همه پتانسیل مادی و معنوی که در هواداران و پیشکسوتان وجود دارد می‌تواند به باشگاهی مثل منچستریونایتد تبدیل شود. اگر دادگان بیاید همه خوشحال می‌شوند. او افراد بزرگی را با خود به باشگاه می‌آورد و می‌توانیم واقعا در پرسپولیس شاهد ایجاد یک کانون انسان‌سازی باشیم.

او درباره انتخاب پروین به عنوان سرپرست پرسپولیس گفت: پروین بهترین بازیکنان نسل اول فوتبال ما بعد از انقلاب را ساخته است؛ بازیکنانی که به هیچ وجه دنبال مادیات نبودند. پروین جزو افتخارات باشگاه است و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. او در تیمداری موفق بوده اما ما می خواهیم یک باشگاه داشته باشیم. مدیریت در باشگاه با تیم فرق میکند. امیدوارم وزیر ورزش به این موضوع خیلی توجه کند و یادش نرود نقش علم و دانش در مدیریت چقدر زیاد است.