افشاگری ترکی در مورد داوری و سوت نزدنش

به گزارش افکارنیوز، محسن ترکی کماکان یکی از داوران سرشناس و غایب لیگ برتر است. او که به واسطه پشتیبانی از محسن قهرمانی ترجیح داد دیگر در لیگ برتر سوت نزند حالا با یک شایعه جدی رو به رو شده. بعضی از اعضای کمیته داوران در محافل خصوصی اعلام کردند که این داور مشهدی در تست های مربوطه مردود شده و به همین علت حق قضاوت ندارد. اما سرانجام پس از مدت ها ترکی امروز به این صحبت ها واکنش نشان داد.

او در مصاحبه با نسیم در این مورد با تکذیب شایعات موجود گفت: «عدم قضاوتم به‌دلایلی است که پیشتر مطرح کرده‌ام اما اینکه دوستان بخواهند این مسئله را با موضوعاتی نظیر تست آمادگی جسمانی و غیره پیوند بزنند، صحیح نیست.»

ترکی که از لحن صدایش مشخص بود حسابی از این موضوع ناراحت است در ادامه دست به یک افشاگری در مورد مظفری زاده زد و توضیح داد: «آقایان سعید مظفری‌زاده و رسول فروغی در تست‌های مربوط به کلاس‌های داوری نیم‌فصل و کلاس داوران آسیا در دبی امارات نیز موفق نشدند، لذا چگونه توانستند در لیگ برتر قضاوت داشته باشند؟»

ترکی دیگر تمایلی به ادامه مصاحبه نداشت اما با دادن این کدها به این موضوع اشاره کرد که تنها دلیل قضاوت نکردنش مشکل با فریدون اصفهانیان است و بس.