نمک نشناسی ستاره آبی ها بعد از خروج از باشگاه! + بیانیه

به گزارشافکارنیوز، هافبک اسپانایی چلسی که با قرارداد ۳۷ میلیون پوندی به یونایتد پیوست در آخرین اظهار نظرش در وبسایت شخصی‌اش نوشت: «حالا من راه جدیدی را شروع کرده‌ام. پر از اشتیاق و با نگاه به جلو برای لذت بردن از فوتبال و می‌خواهم بگویم استقبال باشگاه٬ هم تیمی‌ها٬ مربی و هواداران از من عالی بود. من انگیزه بیشتری دارم برای این چالش جدید! من خیلی خوشحالم٬ من این فرصت را دارم تا در کنار کسانی بازی کنم که عناوین زیادی را کسب کرده‌اند. یکی از آن‌ها دخه‌آ است٬‌ دوست خوب من برای سال‌های زیاد که این روز‌ها کمک زیادی به من می‌کند.»

ماتا ادامه می‌دهد: «روز یکشنبه من هم تیمی‌های جدیدم ملاقات داشتم و اولین جلسه تمرینی را با آن‌‌ها برگزار کردم. به هر حال امکانات کمپ تمرینی " کرینگتون " عالی بود. تماشایی!.»

به نظر میرسد آغاز به کار ماتا روز سهشنبه مقابل تیم سولسشر خواهد بود. جایی که یونایتد میزبان کاردیف خواهد بود: ما یک بازی فردا داریم و این میتواند شروع من در اولدترافورد با تیم جدید باشد. چیزی که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. من خیلی به آینده نگاه میکنم و میخواهم بهترین عملکردم را ارائه بدهم تا به تیم کمک کنم و از تک تک روزها در قسمت جدید زندگی لذت ببرم.