دروغ پشت دروغ برای نابودی تیموریان؟!

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خان‌زاده با اشاره به فحاشی‌های شب گذشته آندرانیک تیموریان، هافبک استقلال علیه او در تونل ورزشگاه آزادی تهران اظهار کرد: من خودم این فحاشی‌ها را نشنیدم اما بعد از آن شنیدم که آندرانیک تیموریان حرف‌هایی علیه من بر زبان آورده و فحاشی کرده است. وی افزود: ‌من در اتوبوس بودم اما شنیدم که این حرف‌ها را بر زبان آورده و فحاشی کرده است اما خودم با گوش‌های خودم نشنیدم که آندو این فحش‌ها را بر زبان آورده باشد.

مدافع ذوب‌آهن در پاسخ به این سئوال که دلیل فحاشی‌های تیموریان علیه تو چه بود، تصریح کرد: ‌من شنیدم که یک نفر از قول من به آندو گفته بود که خانزاده می‌خواهد پای تو را بشکند و من پای او را می‌شکنم بنابراین این حرف‌ها باعثشده بود که او عصبانی شود.

وی افزود: ‌اگر خود من در آنجا حضور داشتم، بدون شک این اتفاقات صورت نمی‌گرفت اما من آنجا نبودم و تیموریان این فحاشی‌ها را علیه من کرده است.

خان‌زاده درباره بازی شب گذشته تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: استقلال در بازی با ذوب‌آهن حرفی برای گفتن نداشت و ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و به همین دلیل در دقایق پایانی مسابقه گل دریافت کردیم اما مطمئن هستم که در بازی‌های آینده شرایط ما بهتر می‌شود.

تعدادی از بازیکنان ذوبآهن شنیدهاند که آندرانیک تیموریان، هافبک تیم استقلال تهران شب گذشته و بعد از دیدار با ذوبآهن، به طرف اتوبوس تیم ذوبآهن رفته و علیه خانزاده و چند بازیکن ذوبآهن فحاشی کردند.