به استقلالی جدید و محبوب سلام کنید!

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال تهران که این روزهای برای برپایی اردوی آماده سازی خود راهی جزیره کیش شده است، امروز نیزاز ساعت ۱۸ دومین نوبت تمرین خود را در ورزشگاه المپیک جزیره با حضور ایمان مبعلی، هافبک جدید خود برگزار کرد که با حواشی زیر همراه بود:

*خوشامد سرمربی بهمبعلی

ایمان مبعلی که بالاخره و با تلاش مسئولین باشگاه استقلال به اردوی کیش ملحق شده بود، اولین حضور خود را در جمع شاگردان قلعه نویی تجربه کرد که طی این نوبت از تمرین، امیر قلعه نویی دقایقی را برای آبی پوشان صحبت کرد و به ایمان مبعلی بابت حضور دوباره اش در استقلال خوشامد گفت و از این بازیکن برای کمک به استقلالی ها تقدیر و تشکر کرد.

*تمرین هوازی زیر نظر حاج قاسم

در اولین آیتم تمرینی،استقلالی هازیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز تیم تمرینات هوازی را مرور و با نرم دوی به دور زمین بدن های خود را گرم کردند.

*حضور پرشور هواداران

حدود ۲۰۰ نفر از هواداران استقلال که در جزیره کیش حضور دارند، با حضور در محل تمرین آبی پوشان، از نزدیک نظاره گر تمرینات شاگردان قلعه نویی شدند.

*حضور افشارزاده و گودرزی در تمرین

بهرام افشارزاده، دبیر سابق کمیته ملی المپیک کشورمان، به همراه حمید گودرزی، بازیگر توانای سینما و تلویزیون در محل تمرین استقلالی ها حضور یافته و دقایقی را به کادرفنی و بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداختند.

*وزش باد در کیش

تمرینات عصر استقلال در حالی پیگیری شد که در ورزشگاه المپیک کیش وزش باد در حال وزیدن بود و همین امر نیز شرایط ایده آلی را برای تمرین استقلالی ها مهیا می کرد.

*قلعه نویی پا به توپ شد

از دیگر آیتم های تمرینی دیروز، تمرین آقاوسط بود که آبی پوشان با تقسیم شدن به ۳ گروه تیمی به مرور آن پرداختند. این در حالی بود که امیر قلعه نویی نیز خود شخصا پا به توپ شد تا نشاط بیشتری به تمرین داده باشد.

*اولین حضور مبعلی

ایمان مبعلی، یار جدید استقلال که در حضور دوباره خود در جمع آبی پوشان پیراهن شماره ۲۳ این تیم را برتن خواهد کرد، در تمرینات امروز استقلال، اولین حضور خود را پس از گذشت ۲ سال در کیش تجربه کرد.

*تمرینات تاکتیکی در دستور کار استقلالی ها

از دیگر آیتم های تمرینی استقلالی ها، مرور برنامه های تاکتیکی بود که طی آن نفرات تیم زیر نظر کادرفنی به ارسال پاس های ترکیبی، ارسال از جناحین و تمرینات شوت زنی پرداختند.

لازم به اشاره است که تمرینات آماده سازی استقلال ، فردا نیز از ساعت ۱۸ در محل ورزشگاه المپیک کیش پیگیری خواهد شد.