تراکتور دوشقه شد!
گروه ورزشی -

در آستانه فینال وضعیت تراکتورسازی به شدت بحرانی است. اتفاقات اخیر سبب شده تا اختلافات در این تیم محبوب تبریزی بالا بگیرد. اشتباهات فاحش خط دفاعیتراکتورسازیدر بازی مقابل نفت و مشکلاتی که خط حمله این تیم در گلزنی داشتند، از شکاف عمیقی خبر می‌داد که بین دفاع و حمله تیم تراکتورسازی ایجاد شده و ظاهرا این شکاف به درون زمین و مستطیل سبز مربوط نیست بلکه بیشتر به بیرون زمین ربط دارد.

به گزارشافکارنیوز؛این طور که از تبریز خبر می‌رسد در حال حاضر نوعی دو دستگی و نفاق بین بازیکنان این تیم ایجاد شده است.

بازیکنانقدیمی‌تر تیم که با قراردادهای نه چندان بالا به تراکتور پیوسته بودند، در تقابلی عجیب با بازیکنانی قرار گرفته‌اند که پس از آن‌ها با قراردادهای بالا‌تر به تیم پیوسته‌اند.

به همین خاطر است که موجی منفی در خود تیم علیه بازیکنانی چون علی کریمی، مهدی کریمیان، جواد کاظمیان و کریم انصاری فرد به راه افتاده است.

این موضوعی است که برخی بازیکنان تیم هم آن را تأیید کرده‌اند و معتقدند باشگاه در عقد قرارداد و پرداخت‌ها تبعیض‌های آشکاری بین بازیکنان قائل می‌شود و همین موضوع خیلی از بازیکنان را درست در شرایط حساس کنونی به شدت بی‌انگیزه کرده است.

نکته جالب اما اینجاست که ظاهراً صدای این اعتراضها به گوش مدیریت جدید تراکتورسازی هم رسیده و او این روزها علاوه بر همه برنامهریزیهای تیم، به شدت در جهت رفع این مشکل تا پیش از بازی فینال جام حذفی برآمده است.