کریم باقری هم از این وضعیت پرسپولیس شاکی شد!

به گزارش افکارنیوز، کریم باقری با کسی رودربایستی ندارد. او رک و پوست‌کنده حرفش را می‌زند. وقتی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس از او می‌پرسیم، می‌گوید وزارت ورزش باید جلو بیاید و مشکلات را حل کند.

باقریبه سوالات ما درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس پاسخ می‌دهد.

* آقا کریم وضعیت تیم به چه صورت است؟

- دیگر خودتان می‌بینید، نیازی به توضیح ما نیست. چیزی که واضح است ما درباره‌اش چه بگوییم؟

* ظاهرا خبری از پول نخواهد بود و با همین وضعیت ادامه می‌دهید، درست است؟

- فعلا که کسی جلو نیامده و ما واقعا نفهمیدیم صاحب اصلی پرسپولیس چه کسی است. مثل این است که یک نفر کارخانه‌ای بزند و آن را به امان خدا رها کند. معلوم است که بعد از مدتی کارها به هم می‌ریزد و همه ول می‌کنند و می‌روند.

* البته از بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر اعتصاب انتقاد شد، شما این انتقادها را می‌پذیرید؟

- انتقاد که همیشه هست. شما در فوتبال هر کاری بکنید، حتی اگر خوب، عده‌ای انتقاد می‌کنند که دلیل دیگری داشته و این اشخاص دنبال هدف‌هایی هستند. درباره اتفاقی که برایپرسپولیسافتاده باید بگویم بازیکنان حرف عجیبی نمی‌زنند، آن‌ها حقشان را می‌خواهند و شما کسی را پیدا نمی‌کنید که مجانی کار کند. عده‌ای در تیم مقداری پول گرفته‌اند عده‌ای هم بسیار کمتر از آن‌ها.

* خود شما چطور؟

- فعلا بازیکنان مهم هستند.

* می‌گفتید.

- بله، بازیکنان می‌گویند حقمان را می‌خواهیم یا یکی بیاید تا بفهمیم صاحب باشگاه کیست. متاسفانه رفتار خوبی با باشگاه پرسپولیس نمی‌شود. مسئولان باید جلو بیایند و از بازیکنان بپرسند دردتان چیست.

* آیا آقای پروین توانسته مشکلات را حل کند؟

- خب ایشان هم تازه آمده و هنوز نتوانسته کارها را آن‌طور که باید جلو ببرد. از ایشان توقع زیادی هم نیست ولی کسانی که آقای پروین را آورده‌اند باید از او هم حمایت کنند. به نظر من وقت آن رسیده که وزارت ورزش جلو بیاید و تکلیف پرسپولیس را مشخص کند. پیشنهاد من این است که اگر پول ندارند و واقعا نمی‌توانند به باشگاه کمکی کنند، حداقل پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند.

* طرفداران بعد از بازی با فجر ناراحت بودند و می‌گفتند چرا باید در روزهای حساس این اتفاقات بیفتد تا پرسپولیس شانس قهرمانی را از دست بدهد، به آن‌ها حق می‌دهید؟

- به هر حال مردم هم حق دارند ولی پرسپولیس باید تکلیفش روشن شود. از روزی که خود من آمدم باشگاه مشکل مالی داشت تا الان. چرا یک فکر اساسی برای باشگاه نمی‌کنند؟ بازیکنان هم پول نیاز دارند و وقتی می‌ببینند کسی نیست حتی حرفشان را گوش دهد، تمرین را تعطیل می‌کنند. اگر از روز اول یک نفر پیدا می‌شد که به تمرین بیاید و با آن‌ها حرف بزند اصلا این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

* با این شرایط تیم چقدر شانس قهرمانی دارد؟

- ۴ بازي باقيمانده و الان تکليف تا حدودي روشن است. بچهها به خاطر دلشان و مردم با تمام وجود در اين ۴ بازي حاضر ميشوند. من مطمئن هستم. تلاشمان را ميکنيم تا ببينيم هفته آخر چه ميشود.