صادقیان: به خدا آرنج زدن هایم عمدی نیست

به گزارش افکارنیوز، در روزهایی که به‌نظر می‌رسد سرخپوشان تهرانی به سادگی بلیت قهرمانی را سوزاندند و این بخت را با از دست دادن امتیاز برابر تیم قعر جدولی فجرسپاسی از بین بردند، پیکان انتقادات به سمت بازیکنان نشانه رفته و اینکه اعتصاب آنها نتیجه‌ای جز این نمی‌توانست داشته باشد.

در این بین پیامصادقیانتوپ را به زمین مسئولان انداخته و ادعا می‌کند که اگر زودتر تکلیف را روشن می‌کردند، خبری هم از اعتصاب نمی‌شد!

نکته حایز اهمیت اینکه ستاره جوان پرسپولیس قبول دارد اعتصاب آنها را از شرایط ایده‌آل دور کرده و اگر این اتفاق نمی‌افتاد می‌توانستند با دست پر از شیراز به تهران بازگردند.

* در هفته‌ای که اکثر تیم‌های مدعی به پیروزی رسیدند پرسپولیس از کسب سه امتیاز ناکام ماند تا کارش برای قهرمانی کمی سخت شود.

- درست است که شرایط کمی سخت شده اما به قول معروف در ناامیدی بسی امید است. نباید ناامید شویم وگرنه قافیه را می‌بازیم. ۴هفته به پایان لیگ باقیمانده است و در این چند هفته اتفاقات زیادی رقم خواهد خورد.

* شاید اگر اعتصاب نمی‌کردید می‌توانستید فجر را شکست بدهید. قبول داری که آن اعتصاب کارتان را خراب کرد؟

- قطعا تاثیرگذار بوده است. به جای اینکه گروهیتمرینکنیم به صورت انفرادی تمرین می‌کردیم و این تمرینات هیچ‌وقت جای تمرینات گروهی را نمی‌گیرد.

* اعتصاب‌تان هم که نتیجه‌ای در پی نداشت و علی پروین همان جا آب پاکی را روی دست‌تان ریخت.

- کاش از همان اول می‌آمدند و می‌گفتند که پول نداریم. اگر از همان روز اول تکلیف‌مان را روشن می‌کردند کار به تحریم تمرینات و اعتصاب نمی‌کشید. چون هر روز می‌گفتند که مطالبات را پرداخت می‌کنیم اما خبری از پول نمی‌شد، تصمیم گرفتیم اعتصاب کنیم ولی اگر می‌دانستیم پولی در کار نیست مثل قبل و بدون اعتراض تمرینات را دنبال می‌کردیم.

* با این وضعیت نمی‌توان روی آسیایی شدن پرسپولیس حساب باز کرد.

- ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و برای قهرمانی می‌جنگیم تا اگر نشد لااقل آسیایی شویم. یک فصل زحمت نکشیده‌ایم که حالا اجازه بدهیم زحمات‌مان بر باد برود.

* بازی با فجر را چطور دیدی؟ ‌

- با توجه به نیاز هر دو تیم به سه امتیاز این بازی، ‌ باید بگویم که فجر و پرسپولیس مصاف بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. فجری‌ها در این دیدار دوندگی بسیار بالایی داشتند و بهترین فوتبال‌شان را به نمایش گذاشتند اما با این حال مستحق همان یک امتیازی بودند که کسب کردند.

* به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتی. چرا؟ ‌

- تشخیص علی‌آقا بود. ایشان صلاح دیدند تیم با همان ترکیبی که برابر سپاهان به میدان رفته بود، بازی کند. هرکسی هم جای ایشان بود دست به ترکیب تیم برنده نمی‌زد.

* یعنی هیچ ناراحتی از بابت نیمکت‌نشینی‌ات نداری؟ ‌

- نه، علی آقا هر وقت صلاح بدانند بازی می‌کنم و هر زمان هم که تشخیص بدهند نیمکت‌نشین می‌شوم.

* برابر فجر هم که نتوانستی خودی نشان بدهی؟!

- هر موقع ۲ نفر از بازیکنان فجر را دریبل می‌کردم، نفر سوم مرا می‌زد. دقیقا در عرض ۲۰ دقیقه ۵ بار روی من خطا شد. فجری‌ها در این بازی فقط مرا می‌زدند.

* اما بیشتر از خطای آنها، حرکتی که با آرنجت انجام دادی دوباره زیر ذره‌بین کارشناسان و عادل فردوسی‌پور قرار گرفت!

- صحبتی در این خصوص ندارم. فقط این را می‌گویم که به خدا قسم حرکت آرنجم عمدی نیست. نمی‌توانم که با دستان بسته فوتبال بازی کنم. در ضمن مریض هم نیستم که بخواهم به عمد خطا کنم و دوباره خودم را در آستانه محرومیت قرار بدهم. به هر حال در فوتبال یک چنین صحنه‌هایی پیش می‌آید.

* پیش‌بینی‌ات از بازی با صبا چیست؟ ‌

- ديگر فرصتي براي اشتباه كردن و امتياز از دست دادن وجود ندارد. برابر صبا به كسب سه امتياز فكر خواهيم كرد چون ميخواهيم قهرمان شويم پس ديگر نبايد امتياز از دست بدهيم.