جشنی که در شان فوتبال ایران برگزار شد

به گزارش افکارنیوز، مراسم اهدا جام قهرمانی به تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از بهترین مراسم هایی بود که سازمان لیگ برگزار کرد و نشان داد با رفع نقایص مراسم های قبلی، جشنی در شان فوتبال ایران برگزار کرد.

یکی از انتقاداتی که به سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال در سالهای گذشته مطرح می شد این بود که این دو نهاد متولی فوتبال نمی توانستند مراسم و جشن پایانی رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را با شکل و شمایلی شایسته برگزار کنند.

اما در دو - سه سال اخیر سازمان لیگ برتر روند رو به بهتر شدن خود در برگزاری این مراسم ها را آغاز کرده و هر سال بهتر از سال قبل این مراسم ها را برگزار می کند که البته بخش مهمی از این بهتر شدن را مدیون نظرات و انتقادات اهالی رسانه های ورزشی است.

با این حال مراسم پایانی بیست و هفتمین دوره رقابت های جام حذفی که با قهرمانی تراکتورسازی تبریز همراه بود و در کرمان برگزار شد، یکی دیگر از کارهای خوب سازمان لیگ بود که باید از آن به عنوان جشنی شایسته و در خور فوتبال ایران نام برد. جشنی که ماحصل مدیریت مهدی تاج و هماهنگی های حجت الله بهمنی مدیر رواببط عمومی سازمان لیگ بود و با همکاری عوامل این سازمان به خوبی برگزار شد.

جشن پایانی جام حذفی تنها با حضور دو مسئول یعنی نظمی مدیرعامل تراکتورسازی و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و بازیکنان تیم قهرمان نفر به نفر با خواندن نامشان وارد زمین شدند و با عبور از محوطه ای که در نظر گرفته شده بود مدال خود را از این دو مسئول گرفتند و سپس به سمت سکوی در نظر گرفته شده رفتند. کل مراسم در شرایطی برگزار شد که دیگر از آن شلوغی های آزار دهنده خبری نبود و تنها بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم قهرمان روی سکو حضور داشتند.