فدراسیون تراکتور سازی را تهدید کرد!

به گزارش افکارنیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین آرا را درباره پرونده های موجود در کمیته را اعلام کرد. این آرا به شرح زیر است:

جریمه ۶۰ میلیونی برای تراکتورسازی

در جریان دیدار تیم های ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز در انزلی، تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تخلفاتی مرتکب شدند که برهمین اساس علاوه بر تذکر به این باشگاه، این تیم ۳۰ میلیون ریال جریمه می شود. رای صادره قطعی است.

همچنین تراکتورسازی بیش از ۵ بازیکن اخطاری در این بازی داشته است که بر همین اساس، ده میلیون ریال جریمه نقدی شده است. رای صادره قطعی است.

همچنین در دیدار دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان که ۱۱ بهمن ۹۲ در تبریز انجام شد، تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی به بازیکن این تیم، یعنی میلاد فخرالدینی فحاشی کردند که این باشگاه ۲۰ میلیون ریال جریمه شد و تذکر کتبی گرفت. این رای هم قطعی است.

کمیته انضباطی درپایان رای خود آورده است: تخلفات تماشاگران تراکتورسازی تبریز مکرر شده است، لذا کمیته انضباطی موکدا تذکر می دهد در صورتیکه مسئولین این تیم، جهت جلوگیری از اعتراض ها و اهانت های تماشاگران نسبت به داوران پیشگیری نکنند، تصمیم بعدی کمیته انضباطی دیدار بدون حضور تماشاگر یا کسر امتیاز خواهد بود.