توافقی برای حضور آقای هدایتی صورت نگرفته

به گزارش افکارنیوز، علی پروین در واکنش به خبرهای منتشر شده مبنی بر احتمال حضور حسین هدایتی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قرار نبود ایشان به هیات مدیره پرسپولیس بیاید بلکه قرار بود ما چند نفر را به عضو هیات مدیره اضافه کنیم و تعداد اعضای هیات مدیره را به هفت یا ۹ نفر برسانیم. باید سرمایه‌گذاری کنیم که دچار مشکلات مالی نشویم. تصمیم این بود که یکی از آقایان بیاید و به پرسپولیس کمک کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با هدایتی توافق شده است؟ تصریح کرد: خیر. هنوز توافقی صورت نگرفته است.

پروین در واکنش به این اظهار نظر که هر روز رقم‌های مختلفی از بدهی های باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، قضیه بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از چه قرار است؟ خاطر نشان کرد: بدهی‌های باشگاه پرسپولیس دست آقای عاشوری، مسئول مالی باشگاه است. ما نمی دانیم که در گذشته چه کردند، اما پیگیری می‌کنیم، وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر است. پنج نفر حسابرس از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس آمدند که از این بابت خوشحالیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که مدیر مالی ۱۰ ساله باشگاه پرسپولیس رقم بدهی باشگاه را نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان تخمین زده است، ‌ خاطر نشان کرد: عاشوری، مسئول مالی باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که بدهی باشگاه نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است. پنج نفر از سوی وزارتخانه صبح امروز در باشگاه مستقر شدند. آنها راحت‌تر می‌توانند بدهی را بررسی و نتیجه‌ را اعلام کنند.

پروین در پاسخ به این پرسش که حسابرسان مالی چه زمانی میزان قطعی بدهی باشگاه را اعلام خواهند کرد؟ تاکید کرد: حسابرسان صبح امروز کارشان را آغاز کردند. منتقمی محلی را برای فعالیت آنها قرار دارد. معلوم نیست چه زمانی لیست بدهی‌ها اعلام شود. بدهی چه یک میلیارد باشد و چه صد میلیارد باشد فرقی نمی‌کند. البته اگر قرار باشد که ما در راس کار باشیم هر چه کمتر باشد به نفع ماست، ‌چون ما باید آن را بپردازیم.

او درباره شرایط باشگاه پرسپولیس پس از اتمام اعتصاب بازیکنانش، گفت: بازیکنان تیم تمرین می‌کنند و خدا را شکر شرایط بد نیست. مشکل اصلی ما بحثمالی است. به دنبال پول هستیم. همه تلاشمان را می‌کنیم که از نظر مالی بازیکنان را تامین کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان قولی برای کمک به شما داده است؟ خاطر نشان کرد: اکنون در خدمت آقای خادم بودیم و با هم صحبت کردیم، ایشان به ما قولی ندادند، ‌اما دست به دست هم می‌دهیم تا مشکلات را حل کنیم. مشکلات پرسپولیس فقط مالی است. باشگاه تا حدودی مشکل دارد که با پول درست می‌شود. مشکلات مالی همه باشگاه و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است، امیدوارم که با کمک وزارت ورزش و جوانان آن را حل کنیم.

پروین در پایان در واکنش به خبر منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر این که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حداکثر تا بیستم فروردین ماه ۹۳ واگذار میشوند گفت: خدا کند این اتفاق بیفتد ولی بعید میدانم، چون چند سالی است که این مسائل را مطرح میکنند، اما ما چیزی ندیدهایم و اتفاقی هم رخ نداده است.