گران قیمت ترین سرمربی جهان!

به گزارش افکارنیوز، روزنامه بیلد آلمان در گزارشی از دستمزد سالانه پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ و بازیکنان این تیم رونمایی کرد. گوآردیولا که در این فصل هدایت باواریایی‌ها را برعهده دارد سالانه ۱۷ میلیون یورو دریافت می‌کند رقمی که او را به گرانترین سرمربی حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

گواردیولا فصل نخست خود را در بایرن مونیخ پشت سرمی‌گذارد. او پس از آنکه یوپ هاینکس بایرن مونیخ را قهرمان سه گانه فوتبال آلمان کرد، جانشین او شد.

در میان بازیکنان بایرن مونیخ هم فرانک ریبری بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند. او سالانه ۱۲ میلیون یورو می‌گیرد که با توجه به آن که در میان سه نامزد نهایی بهترین بازیکن جهان قرار گرفت، طبیعی است که بیشترین دستمزد را به خود اختصاص دهد اما نکته جالب در این فهرست قرار گرفتن ماریو گوتسه در کنار فرانک ریبری است به طوری که این مهاجم جوان هم که نخستین فصل خود را در بایرن پشت سر می گذارد همچون ریبری سالانه ۱۲ میلیون یورو دریافت می‌کند.

فیلیپ لام و باستین شواین‌اشتایگر هم با دریافت ۱۰ میلیون یورو در رده دوم قرار دارند. تیاگو آلکانترا، توماس مولر و مانوئل نویر هم به ۸ میلیون یورو در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

دستمزد دیگر ستاره‌های بایرن:

* آرین روبن و دیوید آلابا ۷ میلیون یورو

* ژاوی مارتینس و ژروم بواتنگ ۶ میلیون یورو

* فان بویتن و ماندزوکیچ ۵ میلیون یورو

* تونی کروس و پیزارو ۴ میلیون یورو

* دانته و باد اشتوبر ۳.۵ میلیون یورو

* شاکری ۲.۵ میلیون یورو

* کونتنتو ۲ میلیون یورو

* اشتارک ۱.۵ میلیون یورو

* هوگبرگ ۱ میلیون یورو