به گزارش افکارنیوز، وی خاطرنشان کرد: همچنان تیم بدون شکست نیم‌ فصل دوم هستیم اما تیمی در مقابل ماست که شرایط مشابه با خودمان دارد و در بخش مدیریتی حاشیه‌ای نداشته‌ایم و در بحثبازیکنان و نتیجه‌گیری در جدول هم شرایطمان نزدیک به هم دنبال می‌شود.

سرمربیفولاد تصریح کرد: اهمیت این بازی به این دلیل است که هر دو تیم دوست دارند برنده شوند. من علاقه دارم تا با توجه به در پیش بودن ۳ هفته پایانی که انشاءالله وضعیت قهرمان و بازی‌های دیگر مشخص خواهد شد بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم تا ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.

فرکیگفت: یکی از ۴،۵ تیمی هستیم که شانس قهرمانی دارد و برای این بازی هم محروم و مصدومی نداریم. درست است که رفاقت خوبی میان مجموعه فولاد و نفت از مدیریت گفته تا کادر و بازیکنان وجود دارد اما رقابت اولویت اصلی ماست و هر دو تیم به دنبال شکست دادن حریف هستند.
وی تصریح کرد: عملکرد بازیکنانم که نتیجه بازی را مشخص می‌کند و هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند پیروز شود. اولویت ما استفاده بهتر از فرصت‌ها است و اولویت دوم این است که کادرفنی چگونه می‌تواند نقش خود را ایفا کند.

فرکی در پایان گفت: امیدواریم همه عوامل دست به دست هم دهند تا فردا هم بازی خوبی را شاهد باشیم و هم بتوانیم در این بازی که برای ما فراتر از ۶ امتیاز است برنده میدان باشیم تا شرایط آینده ما بهتر شود.