به گزارش افکارنیوز، حیدر بهاروند درباره نشست امروز(شنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و تایید پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: قرار شد کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با کی‌روش درباره مسائل مالی صحبت کند تا اگر توافقات صورت گرفت، قرارداد این مربی تمدید شود.

وی با بیان اینکه پیش از این کفاشیان با کی‌روش در خصوص تمدید قرارداد صحبت‌هایی انجام داده، گفت: کی‌روش مایل است قراردادش را با تیم ملی تمدید کند. او تنها بحثدستمزدش را مطرح کرده که باید با او در این زمینه مذاکرات بعدی صورت گیرد تا توافقات کامل انجام شود. با این حال کی‌روش تا پایان ۲۰۱۸ سرمربی تیم ملی می‌ماند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در نشست امروز فردی از اعضای هیئت رئیسه مخالف تمدید قرارداد کی‌روش بود یا نه، عنوان کرد: کسی مخالف نبود. اعضای هیئت رئیسه درباره هر موضوعی به صورت جمعی تصمیم‌گیری می‌کند و مخالفت و یا موافقت یک‌ نفر تاثیرگذار نیست.

بهاروند در مورد اینکه منابع مالی برای تمدید قرارداد کی‌روش از چه طریقی تامین شود، خاطرنشان کرد: در نشست امروز صحبتی از مسائل مالی نشد. کفاشیان در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش صحبت‌هایی انجام داد که اعضای هیئت رئیسه هم از این پیشنهاد استقبال کردند.

وی در پایان با اشاره به انتخاب سرمربی تیم امید گفت: قرار است کمیته فنی و توسعه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه به ما دهد تا درباره گزینه پیشنهادی تصمیمگیری کنیم.