رویانیان این بار وزیر ورزش را تهدید کرد!

به گزارش افکارنیوز، مشخص نیست محمدرویانیانچرا نگران رسیدگی به حساب و کتاب و باشگاه پرسپولیس توسط وزارت ورزش است و چرا هرچه به زمان این رسیدگی نزدیک‌تر می‌شویم او برخی‌ها که مشخصا اطرافیان وزیر هستند را تهدید به افشاگری و روشنگری می‌کند!

پس از آنکه روزنامه ورزشی وابسته به دولت در شماره آخر هفته خود از اعلام رقم دقیق بدهی‌های باشگاه پرسپولیس طی چهار روز آینده خبر داد، تعداد مصاحبه‌ها و پیغام‌های تهدیدآمیز رویانیان به این و آن هم بیشتر شده است.سردارحتی بازیکنان پرسپولیس را تهدید می‌کند که در صورت ادامه مصاحبه‌ها علیه او لیست دقیق پرداختی‌ها به بازیکنان را منتشر کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس اعلام کرده لیست کامل از پرداختی‌های ریز سه سال گذشته خود را آماده کرده و اگر لازم شود در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. مشخص نیست در ماجرای رسیدگی به پرونده بدهی‌های پرسپولیس و اعلام رقم دقیق آن چه مورد یا مواردی وجود دارد که سردار نسبت به آن هشدار می‌دهد و اعلام می‌کند آماده است تا در صورت لزوم از خود دفاع کند. ماجرای پول‌هایی که رویانیان مدعی است از جایی غیر از دولت و منابع دولتی تامین کرده و در مورد آنها حاضر به پاسخگویی نیست هم خود نکته مبهمی است. باید دید تهدیدها و لحن تند سردار نسبت به بعضی‌ها که مشخص نیست چه کسانی هستند و همچنین بازیکنان سرانجام چه تاثیری بر ماجرای رسیدگی و اعلام بدهی‌های باشگاه پرسپولیس دارد و آیا لازم می‌شود سردار طبق تهدیدی که انجام داده ریز هزینه‌‌هایی که در سه سال اخیر انجام داده را رسانه‌ای کند یا خیر.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس از نماینده تام‌الاختیار واگذاری سرخابی‌ها می‌خواهد اجازه دهد نماینده‌ای هم از طرف خودش در جریان بررسی بدهی‌های باشگاه حضور داشته باشد.

رویانیان حضور یک نماینده را حق مسلم خودش می‌داند: «آقایان باید عملکرد همه باشگاه‌های دولتی و وابسته به دولت را بررس کند، خیلی خوشحال می شوم اگر آقای خادم عملکرد مدیریت دو سال گذشته باشگاه پرسپولس را بررسی کند که در این صورت بررسی گردش مالی هم جزیی از آن است. البته شایسته‌تر از اینکه باشگاه پرسپولس، استقلال و سایر باشگاه‌های وابسته به دولت را سریعا بررسی کند، حق مسلم خویش می دانم تا در جریان هرگونه بررسی شخص بنده یا نماینده اینجانب باشید تا صداقت و جهت این اقدام هرچه بشتر نمایان شود.»

هرچه به زمان رسیدگی و اعلام بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نزدیک‌تر می‌شویم لحن سردار هم تندتر می‌شود. محمد رویانیان تهدید می‌کند و هشدار می‌دهد که اگر لازم شود مسایلی را افشا خواهد کرد: «باید با هم صادق باشیم و رو به جلو حرکت کنیم و همه با هم برای آینده پرسپولیس گامی مفید برداریم، البته اگر بنا به تخرب آنان که عمری به عنوان سرباز خدمتگزار مردم بودند، باشد، برای هچ‌کس چیزی نمی ماند. البته من فعلا نمی خواهم حرف‌های اصلی خویش را بزنم، اما چنانچه لازم بدانم چیزهایی را از این فوتبال و عوامل اصلی تخریب پرسپولیس بازگو می کنم و بسیاری از دلایل اصلی و غده‌های سرطانی پرسپولیس را نشان خواهم داد که هواداران طی دو سال گذشته از این عوامل ضربه خورده‌اند.»

رویانیان از هواداران پرسپولیس می‌خواهد در صداقت گفتار و رفتارش تردید نداشته باشد: «البته هواداران که از بنده حمات کرده‌اند، به آنها عشق می ورزم و به آنها میگویم به صداقت آنچه انجام داده‌ام و گفته‌ام ایمان داشته باشند و شک نکنند که پرسپولس ناچار به تحول است که با اقدامات زیربنایی بر آن رقم خورده، حقایق گفته شده و خصوصا مواضع شفاف و روشن بنده در قبال رفتار دوگانه و ناپاک فوتبال که بارها در رسانه‌های ورزشی منعکس شده توجه شده است.»

او در اظهارنظري جالب و عجيب مدعي است تنها در مورد پولي كه از دولت گرفته حساب و كتاب پس ميدهد و پولي كه خودش درآورده را بايد به او برگردانند يا به خاطرش نه تنها حساب وكتاب نكنند بلكه تشكر هم كنند: یکبار دیگر اعلام می کنم هر چقدر به ما پول دادهاید از همان سوال کنید که چه شده است، هر پول را که در باشگاه در قالب کمک دولت، کمک کرده بودید و همچنین اسپانسر لباس و فروش بلیت و تبلیغات در دور میدان آزادی و حق پخش به ما دادهاید، می توانید بازخواست کنید که چه شده است. اما بقیه پول را که ما هزینه کردیم شما باید به ما برگردانید، یا لااقل از ما تشکر کنید.