آخرین اخبار داغ از خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

به گزارش افکارنیوز، چندی پیش معاون سازمان خصوصی سازی از عرضه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس خبر داد؛ اتفاقی که عنوان شد در فروردین ماه رخ خواهد داد اما کمی بعد اعلام کرد اگر شرایط برای عرضه در بورس فراهم نشود، سرخابی ها از طریق مزایده واگذار خواهند شد.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که قرار بود در دولت احمدی نژاد نهایی شود، همچنان در دست بررسی است و وزیر فعلی ورزش و جوانان نیز امیر خادم را برای این کار انتخاب کرده است و او نیز جلساتی در این همین رابطه برگزار کرده تا راه حل مناسب را بیابد.

خادم در جلسات اخیر با افراد مختلف به این نتیجه رسیده که عرضه سهام دو باشگاه از طریق بورس امکان پذیر نیست و علی دایی نیز اخیرا به این نکته اشاره کرده است.

آخرین تصمیم مسئولان وزارت طبق پیگیری های خبرنگار نامه نیوز، واگذاری سرخابی ها از طریق مزایده است هر چند این احتمال نیز وجود دارد بدون برگزاری مزایده، این دو باشگاه برای سه تا چهار سال به سازمان، شرکت و یا افراد واگذار شوند.

خادم امروز در همین رابطه با حسین هدایتی، علی پروین و علی دایی جلسه برگزار خواهد کرد و جالب است بدانید این جلسه علنی در حالی برگزار می شود که پیش از این وی سه جلسه خصوصی با این سه نفر برگزار کرده است.

پس از مشخص شدن تکلیف پرسپولیس بحران زده، نوبت به استقلال نیز خواهد رسید.