مایلی کهن دربرنامه۹۰هر چه دلش خواست گفت!

به گزارش افکارنیوز، مثل هفته گذشته این هفته هم مایلی‌کهن روی خط برنامه ۹۰ آمد و در حالی که به شدت عصبی و به هم ریخته به نظر می‌رسید، طعنه‌های جدیدی به دایی زد.

او در جواب سرمربی پرسپولیس که گفته بود به خاظر سقوط پنج تیم باید تندیس پنجه طلایی را به مایلی بدهند، گفت: «من اگر کارت طلایی داشتم تیم‌هایم سقوط نمی‌کردند.»

او سپس به دو پرده دیگر از زندگی دایی اشاره کرد: «مثل ایشان نیستم که با کفش نماز شکر بخوانم.»

مایلی‌کهن با تاکید بر اینکه " جا نماز آب نمی‌کشد " مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین کارت به آمریکا رفت: «این آقا بازی ازبکستان را تعطیل کرد تا برود آمریکا و گرین کارت بگیرد.»

در مهم‌ترین فراز سخنانش اما، مایلی‌کهن چیزی گفت که برق از سر عادل پرید و مجری ۹۰ را ناچار کرد مکالمه را زودتر از موعد قطع کند: «آقایان عکس ۳۷ سال قبل مرا منتشر کرده‌اند که روی تی‌شرتم نوشته کالیفرنیا. من به آن عکس افتخار می‌کنم. من عاشق آقای(د) بودم و هنوز هم دوستش دارم، هرچند با بعضی کارهایش مخالفم!»

مایلی‌کهن در این بخش از سخنانش به وضوح از یکی از مشهورترین و سیاسی‌ترین خوانندگان لس‌آنجلسی ایران نام برد که قطعا طرح اسمش در تلویزیون فراتر از همه خطوط قرمز بود.

بعد از این اظهارنظر عجیب، فردوسیپور خندهکنان از مایلیکهن خواست که حرفهای باقی ماندهاش را به بعد موکول کند! در حالی مایلی کهن چنین صحبتی را مطرح کرد که بعید است او از خط قرمزهای صداوسیما بی خبر بوده باشد.