قلعه نویی به خاطر شایعات افسرده شده است

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری درباره بازی فردا(سه‌شنبه) استقلال مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «همیشه نخستین بازی در مسابقاتی چون لیگ قهرمانان آسیا سختی‌های خاص خودش را دارد. بازیکنان استقلال پیش از این دیدار در کوران مسابقات لیگ برتر بوده‌اند اما شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ داخلی متفاوت است.»

وی با بیان اینکه نماینده عربستان تیم خوبی در اختیار دارد، تصریح کرد: «امیدوارم با شناختی که امیر قلعه‌نویی از تیم الشباب به دست آورده، بتوانیم در گام نخست به ۳ امتیاز این دیدار برسیم تا با روحیه خوب به دیدارهای بعدی فکر کنیم.»

پورحیدری ادامه داد: «هاشم بیگ‌زاده به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل الشباب بازی کند و خسرو حیدری نیز به تازگی در تمرینات شرکت کرده و طبیعتاً از شرایط مسابقه دور بوده است.»

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دوره قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن استقلال به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات عنوان کرد: «یکی از برنامه‌های استقلال قهرمانی در آسیا است. در دوره قبلی با مشکلاتی که در بازی نیمه‌نهایی پیش آمد، نتوانستیم به فینال صعود کنیم اما در این دوره با تجربه‌ای بیشتر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. این دوره نیز مانند سال گذشته سخت است اما استقلال این توان را دارد که بازهم به فینال آسیا صعود کند.»

وی در ادامه افزود: «متاسفانه در این فصل استقبال زیادی از سوی تماشاگران فوتبال نمی‌شود و به هر دلیلی آنها به ورزشگاه نمی‌آیند اما بازی فردا " ملی " تلقی می‌شود و مطمئناً هواداران سکوها را پر خواهند کرد. تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و فولاد خوزستان هم دیگر نماینده ایران در آسیا هستند و باید از آنها نیز حمایت شود.»

پورحیدری در خصوص شایعه پیشنهاد میلیاردی یکی از تیم‌های لیگ دسته اول به امیر قلعه‌نویی و ناراحتی سرمربی استقلال از طرح این شایعات گفت: «استقلال در شرایط حساس مسابقات لیگ برتر و آسیا قرار دارد و مشخص نیست که این مسائل از کجا مطرح می‌شود. فکر و ذکر قلعه‌نویی متوجه بازی‌های استقلال در لیگ و آسیا است اما به خاطر چنین شایعاتی روز گذشته به هم ریخته بود.»

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: «قلعه‌نویی ناراحت بود که چرا در شرایط حساس استقلال، چنین مسائلی مطرح می‌شود. نمی‌دانم برخی افراد چه منافعی دارند که دنبال این موضوعات هستند.»

وی در مورد اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی به دلیل شکست استقلال مقابل ملوان بندرانزلی با بازیکنان قهر کرده است، تصریح کرد: «این مسئله درست نیست. طبیعی است که مربی به خاطر شکست از عملکرد شاگردانش ناراحت باشد ولی قهری در کار نیست.»

پورحیدری درباره وجود جاسوس در رختکن استقلال، عنوان کرد: «در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم ماجرا از چه قرار است.»

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص حضور فرهاد مجیدی در دیدار فردای استقلال مقابل الشباب عربستان گفت: از این موضوع نیز خبر ندارم اما خوشحال میشویم که مجیدی فردا در ورزشگاه حضور یابد.