برای شکست استقلال نقشه داریم

به گزارش افکارنیوز، احمد اوتیف کاپیتان تیم فوتبال الشباب عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: «ما از حریفانمان شناخت کافی داریم و چند فیلم از آنها تماشا کردیم. ملی‌پوشان آنها را می‌شناسیم و درست است که چند بازیکن از این تیم جدا شده‌اند ولی فکر نمی‌کنم امسال روی این تیم اثر منفی بگذارد.»

وی افزود: «در جام باشگاه‌های آسیا مقابل خیلی از تیم‌های ایرانی بازی کردیم ولی شما مطمئن باشید به اینجا نیامدیم که ببازیم و سه امتیاز را می‌خواهیم.»

اوتیف در خصوص اینکه قلعه‌نویی گفته الشباب خط حمله خوبی دارد، ‌ گفت: «شرایط هر بازی فرق می‌کند. می‌دانم که سرمربی ما نقشه‌ای گذاشته تا استقلال را شکست دهیم.»

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که ممکن است تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیاید، گفت: «‌می‌دانیم که استقلال یکی از دو تیم پرطرفدار ایران است ولی حضور تماشاگران روحیه ما را دو چندان می‌کند و ما هم می‌خواهیم فوق‌العاده ظاهر شویم.»

خبرنگاری در خصوص حضور قلعه‌نویی با لباس مربیگری سپاهان مقابل الشباب در دو سال پیش از کاپیتان تیم عربستانی سؤال کرد که این بازیکن گفت: «تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه حرف اول را می‌زنند به خصوص اینکه در آسیا مدعی محسوب می‌شوند. ولی هیچ چیز را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و دید ما نسبت به آینده است. تیم ما نسبت به دو سال پیش خیلی تغییر کرده ولی همانطور که گفتم بازیکنان ایرانی را می‌شناسیم ولی هدف‌مان کسب سه امتیاز است.»

وی در پایان گفت: حراظی به دلیل مصدومیت نتوانست با ما به ایران بیاید. او یکی از بازیکنان خط حمله ماست.